De wond ziet er netjes en rustig uit.
Gisteren mocht hij weer een klein gat graven, helemaal gelukkig was hij.

Vandaag voor het eerst zonder pijnstilling, maar ik verwacht dat het weinig verschil zal maken.
Moderator: moderatorteam
Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Verwacht het eigenlijk niet.
Ik heb wel het idee dat hij wat vrolijker is. Het is natuurlijk ook nog maar kort geleden en de wond is nog niet helemaal genezen.
Caspar was op 12 jarige leeftijd gecastreerd, ook omdat een van zijn ballen afwijkingen liet zien, en hij werd echt wel makkelijker naar andere honden.GrethavW schreef:Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Verwacht het eigenlijk niet.
Volgens mij is dat zelden het geval als reuen op oudere leeftijd gecastreerd worden. Maar we zullen het zien.
.
Hij komt sowieso al niet in de buurt bij andere honden, dus daar ga ik weinig van merken.Ramiek schreef: ↑06 mar 2021 10:00Caspar was op 12 jarige leeftijd gecastreerd, ook omdat een van zijn ballen afwijkingen liet zien, en hij werd echt wel makkelijker naar andere honden.GrethavW schreef:Daar ben ik ook erg benieuwd naar. Verwacht het eigenlijk niet.
Volgens mij is dat zelden het geval als reuen op oudere leeftijd gecastreerd worden. Maar we zullen het zien.
.
Ja ook. Hij krijgt nu al 3 dagen niets meer en het gaat erg goed. Hij is weer de oude.Marie-Josée schreef: ↑06 mar 2021 12:26 Fijn dat hij zo goed opknapt. En pijnstillers hebben ook zo hun bijwerkingen![]()
Daar ben ik wel een beetje bang voor, vooral de bespiering. Maar ach, als hij hierdoor nog een paar leuke gezonde jaren heeft neem ik dat op de koop toe.Soeb88 schreef: ↑06 mar 2021 13:38 Onze Dev was ruim 5-6 jaar, naar honden toe altijd t zelfde gebleven, enige wat hij werd was luier, spieren zakte enorm tempo weg, en vond het allemaal wel best. Hij is 9 geworden. Dies, is net zo'n lui wammes, die is nu 3 jaar gecastreerd en hij wordt 10 deze maand.