Even gekeken op MP. Wat een prachtige hond. Hopelijk krijgt ze een fijn huis.crutz schreef: ↑30 jan 2021 08:26 Onze herplaatster op MP gezet. Een beetje huiverig voor gezien de Corona hond gekte maar goed, toch handig als men weet dat ze beschikbaar is en dan maar selecteren.
En zowaar was de eerste reactie een normale en bewust geïnteresseerde die geen Corona hond zoekt maar echt bewust op zoek was. Komend weekend kennismaken. Al mag ze nog niet weg. Ze is nl loops en vertrekt pas als dat voorbij is.
Juich nog niet te hard maar toch klonk het goed in deze tijd en we gaan het zien.
Om ellendige reacties wel te voorkomen staat ze op gereserveerd en vooralsnog lijkt ook dat gerespecteerd te worden.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De Coronahond
Moderator: moderatorteam
Re: De Coronahond
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Sterre schreef:Even gekeken op MP. Wat een prachtige hond. Hopelijk krijgt ze een fijn huis.crutz schreef: ↑30 jan 2021 08:26 Onze herplaatster op MP gezet. Een beetje huiverig voor gezien de Corona hond gekte maar goed, toch handig als men weet dat ze beschikbaar is en dan maar selecteren.
En zowaar was de eerste reactie een normale en bewust geïnteresseerde die geen Corona hond zoekt maar echt bewust op zoek was. Komend weekend kennismaken. Al mag ze nog niet weg. Ze is nl loops en vertrekt pas als dat voorbij is.
Juich nog niet te hard maar toch klonk het goed in deze tijd en we gaan het zien.
Om ellendige reacties wel te voorkomen staat ze op gereserveerd en vooralsnog lijkt ook dat gerespecteerd te worden.
We gaan het zien. Ze zit niet op de schopstoel (sterker nog, ze is loops en mag pas als dat voorbij is weg) dus rustig kennismaken en geduld hebben.
Al wel geïrriteerde mails dat alleen in de titel gereserveerd staat

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
crutz schreef: ↑30 jan 2021 11:35Sterre schreef:Even gekeken op MP. Wat een prachtige hond. Hopelijk krijgt ze een fijn huis.crutz schreef: ↑30 jan 2021 08:26 Onze herplaatster op MP gezet. Een beetje huiverig voor gezien de Corona hond gekte maar goed, toch handig als men weet dat ze beschikbaar is en dan maar selecteren.
We gaan het zien. Ze zit niet op de schopstoel (sterker nog, ze is loops en mag pas als dat voorbij is weg) dus rustig kennismaken en geduld hebben.
Al wel geïrriteerde mails dat alleen in de titel gereserveerd staat![]()

Je zal eens verder kijken dan je neus lang is

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
ranetje schreef:crutz schreef: ↑30 jan 2021 11:35Sterre schreef:Even gekeken op MP. Wat een prachtige hond. Hopelijk krijgt ze een fijn huis.crutz schreef: ↑30 jan 2021 08:26 Onze herplaatster op MP gezet. Een beetje huiverig voor gezien de Corona hond gekte maar goed, toch handig als men weet dat ze beschikbaar is en dan maar selecteren.
Al wel geïrriteerde mails dat alleen in de titel gereserveerd staat![]()
![]()
Je zal eens verder kijken dan je neus lang is
Als je snel een Corona hond zoekt is dat wel heel lastig ja

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
Wel eens aan mensen in een rolstoel gedacht?
Er ligt hier ook veel meer poep op straat en aangezien we in de wijk geen stoep hebben voor de kinderen om op te lopen is dat nogal goor.

- Marlett
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel
Ik heb ook weer een paar schoenen buiten staan waar ik nog wat moed voor moet verzamelen.
In het donker kan ik het echt niet altijd ontwijken. In de woonwijk ruim ik het wel altijd op. Alleen als ze in de prikbosjes gaan zitten niet, daar loopt toch niemand.

-
- Zeer actief
Oeps

Het is ondertussen een berg poep aan het worden, en niet alleen van jonge honden.
Niet alleen hier trouwens. Het valt op dat mensen het gewoonweg overal laten liggen waar vaak honden worden uitgelaten, er zijn ook opvallend meer honden in de buurt bijgekomen. Jong en wat ouder.