Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De Coronahond

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Sterre

Re: De Coronahond

Ongelezen bericht door Sterre »

crutz schreef: 30 jan 2021 08:26 Onze herplaatster op MP gezet. Een beetje huiverig voor gezien de Corona hond gekte maar goed, toch handig als men weet dat ze beschikbaar is en dan maar selecteren.

En zowaar was de eerste reactie een normale en bewust geïnteresseerde die geen Corona hond zoekt maar echt bewust op zoek was. Komend weekend kennismaken. Al mag ze nog niet weg. Ze is nl loops en vertrekt pas als dat voorbij is.

Juich nog niet te hard maar toch klonk het goed in deze tijd en we gaan het zien.
Om ellendige reacties wel te voorkomen staat ze op gereserveerd en vooralsnog lijkt ook dat gerespecteerd te worden.
Even gekeken op MP. Wat een prachtige hond. Hopelijk krijgt ze een fijn huis.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Sterre schreef:
crutz schreef: 30 jan 2021 08:26 Onze herplaatster op MP gezet. Een beetje huiverig voor gezien de Corona hond gekte maar goed, toch handig als men weet dat ze beschikbaar is en dan maar selecteren.

En zowaar was de eerste reactie een normale en bewust geïnteresseerde die geen Corona hond zoekt maar echt bewust op zoek was. Komend weekend kennismaken. Al mag ze nog niet weg. Ze is nl loops en vertrekt pas als dat voorbij is.

Juich nog niet te hard maar toch klonk het goed in deze tijd en we gaan het zien.
Om ellendige reacties wel te voorkomen staat ze op gereserveerd en vooralsnog lijkt ook dat gerespecteerd te worden.

We gaan het zien. Ze zit niet op de schopstoel (sterker nog, ze is loops en mag pas als dat voorbij is weg) dus rustig kennismaken en geduld hebben.
Al wel geïrriteerde mails dat alleen in de titel gereserveerd staat :LOL:
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

crutz schreef: 30 jan 2021 11:35
Sterre schreef:

We gaan het zien. Ze zit niet op de schopstoel (sterker nog, ze is loops en mag pas als dat voorbij is weg) dus rustig kennismaken en geduld hebben.
:mrgreen:
Je zal eens verder kijken dan je neus lang is :tongue:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

ranetje schreef:
crutz schreef: 30 jan 2021 11:35
Sterre schreef:

:mrgreen:
Je zal eens verder kijken dan je neus lang is :tongue:

Als je snel een Corona hond zoekt is dat wel heel lastig ja ;)
Pemba
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Pemba »

assiejaja schreef: 30 jan 2021 17:55 Men zeurt hier nou dat er met al die coronapups wel heel erg veel poep is. Echt, men maakt zich druk. Ik heb nergens last van trouwens. Wat een poep he, och mensen, ja nou.
Wel eens aan mensen in een rolstoel gedacht?
Er ligt hier ook veel meer poep op straat en aangezien we in de wijk geen stoep hebben voor de kinderen om op te lopen is dat nogal goor.
Afbeelding
Marlett
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel

Ongelezen bericht door Marlett »

Ik heb ook weer een paar schoenen buiten staan waar ik nog wat moed voor moet verzamelen. :kotz: In het donker kan ik het echt niet altijd ontwijken. In de woonwijk ruim ik het wel altijd op. Alleen als ze in de prikbosjes gaan zitten niet, daar loopt toch niemand.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Cleva schreef: 30 jan 2021 22:13
assiejaja schreef: 30 jan 2021 17:55 Men zeurt hier nou dat er met al die coronapups wel heel erg veel poep is. Echt, men maakt zich druk. Ik heb nergens last van trouwens. Wat een poep he, och mensen, ja nou.
Ik praat niet met mensen die vinden dat het gras van de uitlaatstrook schoon moet zijn.

Oeps :oeps: , ik heb vrijdag de gemeente benaderd met het verzoek of ze hier met een karretje de groenstrook waar opruimplicht geldt op te schonen. In de hoop dat mensen dan meer bereidt zijn om de drollen ook weer op te gaan ruimen.
Het is ondertussen een berg poep aan het worden, en niet alleen van jonge honden.
Niet alleen hier trouwens. Het valt op dat mensen het gewoonweg overal laten liggen waar vaak honden worden uitgelaten, er zijn ook opvallend meer honden in de buurt bijgekomen. Jong en wat ouder.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”