Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ervaringen met de Engelse Cocker Spaniel.

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

sirene
Zeer actief
Contacteer:

Re: Ervaringen met de Engelse Cocker Spaniel.

Ongelezen bericht door sirene »

Cleva heeft het goed hoor. Ziza is 11 wkn, geen idee hoe ze gaat worden. Voor nu vind ik het juist een ideale gematigde kruising. Ze heeft precies het beste van beide. Ze denkt eerst na voor ze iets doet en is bomproof qua omgeving en geluiden. Heerlijk nieuwsgierig en leerbaar zonder overdreven gedoe. Ze blijft niet bij mij hoor.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Persistence
Zeer actief

Ongelezen bericht door Persistence »

laeken schreef: 29 jan 2021 08:38 Mijn zus heeft net een cockapoo gekocht. Werklijn Engelse cocker x toypoedel. Dat is een super leuk open hondje en de grootste kindervriend. Geen enkele angst en super gehoorzaam. Je ziet nu het hondje ouder wordt heel duidelijk de cocker terug. Zware snoet en hangoren en de staart kwispelt non stop.

Wij hadden vroeger een rode cocker maar die moest helaas ingeslapen worden omdat hij steeds agressiever werd naarmate hij ouder werd. Bezoek was niet safe en later was ook voor de deur van ons huis niemand meer veilig voor hem. Herplaatsing is geen optie met een hond die echt bijt.
Het cocker rage syndrome? Schijnt van alle kleuren het meest bij rode voor te komen.

Het hondje van jouw zus klinkt als een heel leuk ding en ziet er ook leuk uit :I:
Kirry
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Kirry »

laeken schreef: 29 jan 2021 08:39 Afbeelding
Oh. Die pluisjes op de oren. :I:
Wat een scheet. Het klinkt inderdaad als een heel leuk hondje. Leuk zo'n Cockapoo.

Een wetter/Cocker lijkt mij ook wel een pittig kruisingkje, eigenlijk. Al klinkt Ziva als een droom.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”