Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik verwacht het bij Cato eigenlijk elk moment qua gedrag en de meeste groei in de hoogte is eruit, maar dat denk ik al een paar weken en er is nog niets
Van de andere teven was het 6.5 maand, 7 maanden en 9 maanden. Dus ik ben benieuwd, al is die kinderlijke onschuld ook nog wel even fijn...
Doyaquba schreef:Wanneer was jouw teef voor het eerst loops?
Ik verwacht het bij Cato eigenlijk elk moment qua gedrag en de meeste groei in de hoogte is eruit, maar dat denk ik al een paar weken en er is nog niets
Van de andere teven was het 6.5 maand, 7 maanden en 9 maanden. Dus ik ben benieuwd, al is die kinderlijke onschuld ook nog wel even fijn...
Saar was anderhalf. Miep 5 maanden en 3 weken (maar die bleef kind, zolang Saar leefde). En Sis was 10 maanden.
Teun mag van mij nog wel 9 maandjes wachten.
Rana was voor het eerst loops met 9 maanden
Ita met 1,5 jaar
Claire met 12 maanden
Het varieert gewoon nogal per teef denk ik.
Hoewel de teven uit het nest waar Claire in is geboren allemaal rond de 12 maanden voor het eerst loops werden.
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
crutz schreef: ↑10 jan 2021 19:08
De meeste tussen de 15-18 maanden
Dat klinkt voor mij heel laat, ben zo gewend voor de eerste verjaardag al...zou het ook rasgerelateerd zijn? Of moederlijnen gebonden?
Saar en Miep hadden dezelfde moeder. Saar anderhalf, Miep elke 6 maanden. Toen Miep erbij was ging Saar naar een cyclus van een jaar. Miep bleef elk half jaar, tot haar bmo
crutz schreef: ↑10 jan 2021 19:08
De meeste tussen de 15-18 maanden
Dat klinkt voor mij heel laat, ben zo gewend voor de eerste verjaardag al...zou het ook rasgerelateerd zijn? Of moederlijnen gebonden?
Die met 5,5 maand was maar 1 teef en van haar heb ik geen teven aangehouden.
De rest hier komt niet enkel over dezelfde (moeder)lijn en dus wel 15–8 maanden.
Inge haar dame van mij was wel jonger, 8 maanden, haar zus hier taalt nu met ruim 11 maanden er nog niet naar.
Nanna schreef:Dat jullie dat allemaal nog weten. Ik heb werkelijk geen idee.
Ik weet het van mezelf nog amper.
Ik van mezelf ook niet. Weet alleen dat ik aan het schaatsen was
Ik kreeg het voor mijn sinterklaas. Ik geloof dat ik 15 of 16 was. Oud, want ik herinner me vriendinnetjes die op de lagere school de zaak al volbloeiden
Zat nog op de lagere school (en ik ben een late leerling, van augustus). Dus ik was 11 denk ik. Heel vroeg voor mijn gestalte. Ik was er gelukkig ook snel van af
Mila bijna 12 maanden. En nu gemiddeld om de 18 maanden, hoewel er ook een keer maar 11 maanden tussen heeft gezeten.
Twee zussen van haar waren al veel eerder loops, rond de 8 maanden of zo.
Nanna schreef: ↑10 jan 2021 19:48
Dat jullie dat allemaal nog weten. Ik heb werkelijk geen idee.
Verbonden met bijzonder gebeurtenissen, dan blijft het beter in het geheugen zitten.
De honden dan
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Marion. schreef: ↑10 jan 2021 19:55
Ik van mezelf ook niet. Weet alleen dat ik aan het schaatsen was
Ik kreeg het voor mijn sinterklaas. Ik geloof dat ik 15 of 16 was. Oud, want ik herinner me vriendinnetjes die op de lagere school de zaak al volbloeiden
Zat nog op de lagere school (en ik ben een late leerling, van augustus). Dus ik was 11 denk ik. Heel vroeg voor mijn gestalte. Ik was er gelukkig ook snel van af
Oh jemig. Sorry hoor. Ik dacht dat erom gevraagd werd
Nanna schreef: ↑10 jan 2021 19:48
Dat jullie dat allemaal nog weten. Ik heb werkelijk geen idee.
Verbonden met bijzonder gebeurtenissen, dan blijft het beter in het geheugen zitten.
De honden dan
Precies, en wat mijzelf betreft ook. Ik weet verder geen data hoor, ik moet al diep graven voor geboortedatums. En sterfdata weet ik al helemaal niet. Alleen maar dat het de donderdag na die ene zondag was, ofzo. En die ene zondag moet ik terugzoeken op de app.
kaylee was 1 jaar en 4 dagen, haar dochter twinkel was 1 jaar en 3 dagen. daisy, de dochter van twinkel was 1 jaar. smudge was 11 maanden. hier worden ze eigenlijk allemaal tegelijk loops maar af en toe trekt smudge haar eigen plan en is dan ineens 10 maanden later loops.
Zinzi 1 dag voor haar eerste verjaardag, wat niet heel handig was aangezien we toen terugkom dag van het nest hadden
Zojla moet nog gaan gebeuren en die is morgen 8 maanden
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!