Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Veel drinken door narcose?

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Baily

Veel drinken door narcose?

Ongelezen bericht door Baily »

Gisteren is Desi onder narcose geweest, bij de d.a. vanwege het herstellen van het gebit. Ze is bijna tien jaar en nu sinds drie maanden bij ons. Komt uit een asiel in Spanje waar ze haar hele leven heeft gezeten.

Maar nou drinkt ze vandaag echt onwijs veel. Ze blijft naar de waterbak lopen. En heel veel plassen doet ze niet. Gewoon normaal eigenlijk.

Zou het nog met de narcose te maken kunnen hebben,dat ze de stoffen kwijt moet ofzo?
Yari
Zeer actief

Ongelezen bericht door Yari »

Kan dat haar nieren toch een beetje een "klap" hebben gekregen door de narcose en dat ze daardoor dus meer drinkt. Zou voor de zekerheid even een bloedonderzoek bij je DA laten doen.
Sterkte met haar! ;)
Afbeelding

Groetjes: Mariëlle & Yari :voet:
Con
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Con »

Ik zou het inderdaad eens vragen aan jouw dierenarts, beter een keer teveel vragen dan te weinig. Hij zal wel vertellen wat je moet doen.
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Gewoon even afwachten, het was ook warm gisteren. Ik zou me er geen zorgen om maken. ;)
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Die van mij moest ook enorm veel plassen daardoor, het drinken viel mee maar hij zeek zich helemaal leeg.
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

Van honden weet ik het niet, maar van mezelf weet ik wel dat ik na een narcose een verschrikkelijk droge keel en keelpijn had. Misschien hebben honden dat ook wel en gaan ze daardoor meer drinken.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Rob*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Rob* »

Belle schreef:Van honden weet ik het niet, maar van mezelf weet ik wel dat ik na een narcose een verschrikkelijk droge keel en keelpijn had. Misschien hebben honden dat ook wel en gaan ze daardoor meer drinken.
Volgens mij is dat nadorst! :mrgreen:
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

Belle schreef:Van honden weet ik het niet, maar van mezelf weet ik wel dat ik na een narcose een verschrikkelijk droge keel en keelpijn had. Misschien hebben honden dat ook wel en gaan ze daardoor meer drinken.
Waarschijnlijk ben jij beademd en een hond wordt dat niet als het gebit gereinigt wordt. ;)
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
qyan

Ongelezen bericht door qyan »

qyan is 1x onder narcose geweest en die wilde de volgende dag ook zoveel drinken.
ook als hij ene roesje had gehad voor het maken van rontgenfoto's, dronk hij de dag daarna als een idioot.
Belle
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Belle »

Eline* schreef:
Waarschijnlijk ben jij beademd en een hond wordt dat niet als het gebit gereinigt wordt. ;)
Ja, stom, niet aan gedacht.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Baily

Ongelezen bericht door Baily »

Ze heeft vandaag al weer minder gedronken gelukkig. Ik dacht dat ze door de narcose misschien toch iets had opgelopen. Maar dat is gelukkig niet zo......... :-D .

Ze was trouwens wel erg in paniek bij de d.a. Ze bijt echt nooit uit angst ofzo, maar ze drukt zich helemaal plat tegen de grond en duikt in elkaar. Maar dit moest echt gebeuren. Ik ben er al zo lang mogelijk bij gebleven en heb haar zo laat mogelijk gebracht. Maar het is nu gelukkig achter de rug, en pijn aan haar gebit zal ze nu niet meer hebben.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”