Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Veel drinken door narcose?
Moderator: moderatorteam
-
Baily
Veel drinken door narcose?
Gisteren is Desi onder narcose geweest, bij de d.a. vanwege het herstellen van het gebit. Ze is bijna tien jaar en nu sinds drie maanden bij ons. Komt uit een asiel in Spanje waar ze haar hele leven heeft gezeten.
Maar nou drinkt ze vandaag echt onwijs veel. Ze blijft naar de waterbak lopen. En heel veel plassen doet ze niet. Gewoon normaal eigenlijk.
Zou het nog met de narcose te maken kunnen hebben,dat ze de stoffen kwijt moet ofzo?
Maar nou drinkt ze vandaag echt onwijs veel. Ze blijft naar de waterbak lopen. En heel veel plassen doet ze niet. Gewoon normaal eigenlijk.
Zou het nog met de narcose te maken kunnen hebben,dat ze de stoffen kwijt moet ofzo?
- Yari
- Zeer actief
- Con
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Gewoon even afwachten, het was ook warm gisteren. Ik zou me er geen zorgen om maken. 
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...

Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
Juno en Kiki

-
Rob*
- Zeer actief
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Van honden weet ik het niet, maar van mezelf weet ik wel dat ik na een narcose een verschrikkelijk droge keel en keelpijn had. Misschien hebben honden dat ook wel en gaan ze daardoor meer drinken.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
-
Rob*
- Zeer actief
- Eline*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Waarschijnlijk ben jij beademd en een hond wordt dat niet als het gebit gereinigt wordt.Belle schreef:Van honden weet ik het niet, maar van mezelf weet ik wel dat ik na een narcose een verschrikkelijk droge keel en keelpijn had. Misschien hebben honden dat ook wel en gaan ze daardoor meer drinken.
Groet Eline,
Juno en Kiki

Juno en Kiki

-
qyan
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ja, stom, niet aan gedacht.Eline* schreef:Waarschijnlijk ben jij beademd en een hond wordt dat niet als het gebit gereinigt wordt.Belle schreef:Van honden weet ik het niet, maar van mezelf weet ik wel dat ik na een narcose een verschrikkelijk droge keel en keelpijn had. Misschien hebben honden dat ook wel en gaan ze daardoor meer drinken.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
-
Baily
Ze heeft vandaag al weer minder gedronken gelukkig. Ik dacht dat ze door de narcose misschien toch iets had opgelopen. Maar dat is gelukkig niet zo.........
.
Ze was trouwens wel erg in paniek bij de d.a. Ze bijt echt nooit uit angst ofzo, maar ze drukt zich helemaal plat tegen de grond en duikt in elkaar. Maar dit moest echt gebeuren. Ik ben er al zo lang mogelijk bij gebleven en heb haar zo laat mogelijk gebracht. Maar het is nu gelukkig achter de rug, en pijn aan haar gebit zal ze nu niet meer hebben.
Ze was trouwens wel erg in paniek bij de d.a. Ze bijt echt nooit uit angst ofzo, maar ze drukt zich helemaal plat tegen de grond en duikt in elkaar. Maar dit moest echt gebeuren. Ik ben er al zo lang mogelijk bij gebleven en heb haar zo laat mogelijk gebracht. Maar het is nu gelukkig achter de rug, en pijn aan haar gebit zal ze nu niet meer hebben.