maar dat is na afgelopen jaar wel fijn.
Moderator: moderatorteam

Om de te korte levensduur begin ik er zelf niet meer aan nee, en ik blijk de kleintjes toch leuker te vinden.ceciel schreef: ↑14 dec 2020 18:42 Hier nog wat plaatjes van het mannetje. Het is werkelijk een heerlijk ding.
Ik snap dat sommigen van jullie denken 'lekker slim, weer zo'n grote hond'. De echte reuzen laat ik, voor nu, achterwege. Ik hoop zelf dat ik meer geluk mag beleven met Mattie.
Het is voor het eerst in mijn leven dat ik een verzekering heb afgesloten voor een hond maar na die dikke 18.000 euro van de Mastiffs is het potje wel een beetje geleegd.

Zo denk ik er ook over. Zou ook rustig aan een Ierse Wolfshond beginnen als ik die had willen hebben. Ik vind ze leuk.Nanna schreef: ↑15 dec 2020 09:30Ik heb ook schijt. Als één van de dweilen sneeft wil ik een herplaats Ierse wolfshond. Daar zal ik wellicht hooguit twee jaar plezier van hebben maar niet heel ver vooruit kunnen kijken heeft ook zo z’n voordelen. Een hond voor vijftien jaar nemen wil ik niet meer.dagmar88 schreef: ↑14 dec 2020 19:23Om de te korte levensduur begin ik er zelf niet meer aan nee, en ik blijk de kleintjes toch leuker te vinden.ceciel schreef: ↑14 dec 2020 18:42 Hier nog wat plaatjes van het mannetje. Het is werkelijk een heerlijk ding.
Ik snap dat sommigen van jullie denken 'lekker slim, weer zo'n grote hond'. De echte reuzen laat ik, voor nu, achterwege. Ik hoop zelf dat ik meer geluk mag beleven met Mattie.
Het is voor het eerst in mijn leven dat ik een verzekering heb afgesloten voor een hond maar na die dikke 18.000 euro van de Mastiffs is het potje wel een beetje geleegd.
Maar wat heb je aan een hond die 15 wordt en niet echt bij je past? Wat anderen denken is hun probleem![]()