Grappig om Echo en profil van deze kant te zien. Heel ander beeld wanneer je die witte kophelft niet ziet. Wat een lange achterpoten he!
Moderator: moderatorteam
Wat grappig haar eens zonder witte oog te zien, dat staat meteen heel anders
Wat een lief hondje is dat! Ze past zich helemaal aan aan haar maatje en maakt helemaal geen misbruik van het feit dat ze veel sneller en dus stouter kan zijn. Echt zoet!
Och, kijk nou.Joyce112 schreef: ↑05 dec 2020 17:39 Het topic volgde ik in stilte vanaf het begin.
Een Mira pupje; wie wilt het niet!![]()
5 honden vind ik teveel, dus voor ons zat het er niet in.
Toen we in mei Harry plotseling in moesten laten slapen, en kort daarna Mira werd gedekt, vond ik dat heel snel na Harry zn overlijden. Maar ik wist ook, als ik me nu niet op de lijst laat plaatsen, dan is het straks te laat.
Hoe het is afgelopen, weten we inmiddels![]()
We zijn heel blij met Iza!![]()
Super leuk dit zo mee te mogen maken, vanaf het begin!Bedankt!
![]()
![]()
Wat zijn ze leuk samen. En allebei om op te vretenCleva schreef: ↑05 dec 2020 23:37 Echo is vandaag mee op pakjesavond geweest.
Kinderen, Hein, veel mensen in een vreemd huis. Ze pakt het allemaal naadloos op.
Boswandeling met moeilijke situaties (roedel border collies met gegrom en gedoe) ook geen probleem. Ik ben er heel trots op.
Het zijn meer de genen dan mijn inbreng maar ze is apensociaal. Ze leest feilloos wat ze voor zich heeft.
Ook op mijn werk doet ze het geweldig.
![]()
Dat is een heerlijke eigenschap.Cleva schreef: ↑05 dec 2020 23:37 Echo is vandaag mee op pakjesavond geweest.
Kinderen, Hein, veel mensen in een vreemd huis. Ze pakt het allemaal naadloos op.
Boswandeling met moeilijke situaties (roedel border collies met gegrom en gedoe) ook geen probleem. Ik ben er heel trots op.
Het zijn meer de genen dan mijn inbreng maar ze is apensociaal. Ze leest feilloos wat ze voor zich heeft.
Ook op mijn werk doet ze het geweldig.
![]()