Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
martin gaus hondenschool
Moderator: moderatorteam
- Simone62
- Actief
martin gaus hondenschool
hi,
Zijn er mensen die ervaring hebben met de matin gaus hondenscholen en dan met name die in rotterdam?
groet
Zijn er mensen die ervaring hebben met de matin gaus hondenscholen en dan met name die in rotterdam?
groet
groetjes
- stefanie
- Zeer actief
- Belle
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Ik ben naar de MG hondenschool in Nijmegen geweest. Ik was er erg tevreden over. Wij hadden ook best een grote groep, maar die werd in tweeen gesplits en we trainden om de beurt.
Voordat ik me op heb gegeven voor de cursus ben ik eerst een keer naar een les gaan kijken, kan dat bij jullie ook niet?
Wat mij ook beviel aan de cursus was dat de theorie en uitleg van de oefeningen vooraf werd gegeven, zonder de honden erbij, zodat je tijdens het trainen niet steeds hoefde te wachten en luisteren.
Voordat ik me op heb gegeven voor de cursus ben ik eerst een keer naar een les gaan kijken, kan dat bij jullie ook niet?
Wat mij ook beviel aan de cursus was dat de theorie en uitleg van de oefeningen vooraf werd gegeven, zonder de honden erbij, zodat je tijdens het trainen niet steeds hoefde te wachten en luisteren.
Marjolein, Isa, Dora, Suus en Anne
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
Those who are dead, are not dead, they're just living in my head..... (Coldplay, 42)
Catootje 12-05-05 - 17-09-09
Chiva ? - ? -91 - 08-01-10
Belle 06-03-2003 - 05-11-2012
-
- Actief
ben hier in limburg naar de martin gausschool geweest en heb daar ook geen goede ervaring....Baily schreef:Ben in Delft geweest met mijn pup van toen 8 weken........ik heb er geen goede ervaring ermee jammer genoeg. Terwijl ik toch wel achter de manier van opvoeden sta. Maar die kwam daar wat anders uit de verf bij mijn hond.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik ben ook in delft geweest. En ik vind het uitstekend!Baily schreef:Ben in Delft geweest met mijn pup van toen 8 weken........ik heb er geen goede ervaring ermee jammer genoeg. Terwijl ik toch wel achter de manier van opvoeden sta. Maar die kwam daar wat anders uit de verf bij mijn hond.

Zat jij ook bij marleen of niet?
-
- Zeer actief
Ja ik zat ook bij Marleen, sorry voor het late antwoord, ik lees het nu pas.EvitaP schreef:Ik ben ook in delft geweest. En ik vind het uitstekend!Baily schreef:Ben in Delft geweest met mijn pup van toen 8 weken........ik heb er geen goede ervaring ermee jammer genoeg. Terwijl ik toch wel achter de manier van opvoeden sta. Maar die kwam daar wat anders uit de verf bij mijn hond.![]()
Zat jij ook bij marleen of niet?