We hebben dus het nodige aan aanpassingen in de achtertuin gedaan. Links een houten afdak gemaakt en een raster zodat ze niet naar de buren met de vele setters kunnen springen, dat zou hun dood worden gok ik zomaar.
En rechts bij de muur en poort op 90 graden gaas gespannen. Bij de pergola hangt een net, en over de pergola gaan we een rieten dak maken
Het net moeten we denk ik nog wat anders van maken, het oogt niet zo heel mooi, en de buurman kijkt daar nu ook tegenaan. Dus dat willen we nog anders doen. Voor nu hopen we dat het werkt, we houden ze wel zeer goed in de gaten. Gisteren dus voor het eerst even buiten.
Aki is af en toe nog erg zenuwachtig helaas. Hij is gek op ze, maar als ze heel druk zijn is hij zelf ook wat onrustig en duikt telkens bij ons aan de voeten.
Ik kan er alleen nog steeds de vinger niet opleggen of dat nu echt door de katten komt of dat hij toch nog steeds onrustig is omdat er een hond (Jol) dus niet meer aanwezig is in huis.
Op vakantie was hij iets rustiger, maar toch ook regelmatig zenuwachtig om ons heen aan het dansen en gewoonweg geen rust vinden om even te gaan liggen.
Vandaar de twijfel of het nu echt aan de katten ligt, of niet.
Het gebeurt trouwens gelukkig ook dat alles in diepe rust ligt in de avond. Af en toe om en om ligt er 1 bij Aki, maar ze kunnen ook alle drie rustig op een ander plekje liggen. Waarbij Aki op de bank bij ons ligt, en een van de kittens op de krabton, en een ander languit op de vloer.
De staarten van deze kittens zijn trouwens enorm lang.. ik heb op die van Ezau al meerdere keren gestaan
En ze vreten enorm. Maar ze groeien ook enorm. Denk dat ze toch wat groter dan hun mama gaan uitpakken.
Ze zijn nu pas 4 maanden en 13 dagen.