Ik heb mijn oud tante belooft om ook hier een balletje op te gooien om een leuk hondje voor haar te vinden.
Jullie zijn daar altijd erg goed in.
Vorige week heeft ze haar Lhasa Apso in moeten laten slapen nadat die een hersenbloeding had gehad en ze zou toch wel heel erg graag weer een hondje willen hebben.
Ze is op leeftijd (80 jaar) maar erg fit en actief. Ook nu zonder hond blijft ze iedere dag haar rondje lopen. Ook woont ze in een buurt waar iedereen erg betrokken is met elkaar.
Veel mensen met honden waar ze altijd samen mee liep.
Ze heeft ruime ervaring met honden, zo'n beetje haar hele leven lang. Ze heeft Puli's, poedels, Welsh Corgi Cardigan en Lhasa's gehad.
Ze zoekt een niet te grote hond. Geen pup, maar wel een hondje wat nog houdt van een lekkere dagelijkse wandeling.
Ras maakt niet zoveel uit, ze heeft alleen niet zoveel met jachthonden.
Een sociaal hondje is wel een vereiste, omdat ze dus veel samen met de buren en hun honden wandelt.
Het zal niet meevallen om wat te vinden denk ik. Ongecompliceerde kleinere hondjes zijn altijd snel weg.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hondje gezocht
Moderator: moderatorteam
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
- Marlett
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rotcockapoo en Griekse nepteckel
- Aantal honden: 2
Re: Hondje gezocht
Heel goed Facebook en marktplaats in de gaten houden met een goed verhaal onder de ctr+V-knop zodat je snel kunt reageren. Volgens mij is er echt heel veel vraag op het moment, maar de eerste herplaatsers komen er vast ook al wel aan. (https://www.telegraaf.nl/vrouw/16722902 ... lHjGIWbCQs)
In zo'n verhaal zou je misschien ook al wel 'plan B' kunnen benoemen: wat als er toch iets gebeurt als voor een hond zorgen ineens niet meer gaat? Is dan ook al duidelijk wie er voor de hond gaat zorgen? (Helaas is dat net het geval bij een mevrouw bij mij uit de straat, altijd fit, maar nu toch even stevig in de lappenmand.)
Ik had zo'n stukje tekst met foto's klaar staan voor als ik een leuke hond zag bij een stichting en dat zorgt er wel meteen voor dat je serieus genomen wordt.
In zo'n verhaal zou je misschien ook al wel 'plan B' kunnen benoemen: wat als er toch iets gebeurt als voor een hond zorgen ineens niet meer gaat? Is dan ook al duidelijk wie er voor de hond gaat zorgen? (Helaas is dat net het geval bij een mevrouw bij mij uit de straat, altijd fit, maar nu toch even stevig in de lappenmand.)
Ik had zo'n stukje tekst met foto's klaar staan voor als ik een leuke hond zag bij een stichting en dat zorgt er wel meteen voor dat je serieus genomen wordt.