Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het is 7 uur

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Hylos
Zeer actief
Aantal honden: 2

Het is 7 uur

Ongelezen bericht door Hylos »

Ballonnen tijd, volgens Xavi.
De laatste tijd was het weer raak met de luchtballonnen, ze vlogen hier regelmatig rond.. Xavi vindt het doodeng. :(:
Zodra we het eten op hebben begint hij de lucht in te loeren, want dan is het balonnen tijd volgens hem.
Als we dan naar binnen gaat wil hij alleen nog maar onder het bureau, bij onze voeten.

Vos heeft m ook gespot (foto van laatst met het mooie weer)
Afbeelding

Xavi vindt het maar niks, al er is nu geen ballon te bekennen.
Afbeelding

De oplossing: lekker plekje bij onze voeten! En als Voske dan ook in haar mandje neerploft, gaat Xavi er ook bij liggen. :love:
Afbeelding

Toch wel leuk, zo'n klein zusje :I:
Afbeelding

Zijn jullie honden ook zo bang voor ballonnen?
Afbeelding
Afbeelding
Fotogravinnetje
Technisch beheer
Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
Contacteer:

Re: Het is 7 uur

Ongelezen bericht door Fotogravinnetje »

Volgens mij hebben die van mij ze nog nooit opgemerkt zelfs. En een gewone balkon is leuk om mee te spelen
Sterre

Ongelezen bericht door Sterre »

Wat een lieve foto. Volgens mij waren de Goldens van Marion erg bang van ballonnen. Sneu voor Xavi.
80564M

Ongelezen bericht door 80564M »

Sterre schreef:Wat een lieve foto. Volgens mij waren de Goldens van Marion erg bang van ballonnen. Sneu voor Xavi.
Eentje, alleen Saar. Die verder zo onverstoorbaar als wat was. Maar ook met een olifanten geheugen. En tijdens een BBQ bij de buren, ze was 10 maanden, kwam er eentje zo laag over ons dat we gewoon konden praten met ze. Niet schreeuwen, gewoon praten. En het was een ballon van Big Diet ofzo, dus grote ballon met zware mensen. En wij kletsten gewoon, terwijl Saar onder tafel lag.

Vanaf die avond is dat niet meer goed gekomen. Ze wist feilloos wanneer het ballonnenweer was, en ging onder de trap liggen.
In het begin probeerde ik haar te laten zien en ervaren dat ballonnen in de lucht niet eng zijn. Heb zelfs ballonnen in de walnoot gehangen. Slaat nergens op. Ze mogen best ergens bang voor zijn. Laat gewoon lekker op zijn zelfgekozen veilige plekje. En ga er af en toe bij liggen, en in slaap kroelen.
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

]quote="Hylos"]

Xavi vindt het maar niks, al er is nu geen ballon te bekennen.
Afbeelding

r [/quote]

Ach, wat kijkt ie zielig. . . en schattig :(: :I:
Lothian
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeen Dalí, Bulgaar Lucca, lurcher Taro
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lothian »

Ach... Dalí is er ook erg bang voor. Laatst was hij helemaal nerveus in de paardenwei. Wacht, ik heb toen ook foto's gemaakt :Q:

Afbeelding

Ik snapte er echt de ballen van waarom maar heb hem uiteindelijk toen maar in de auto gelegd. Daar wil hij dan heen want daar voelt hij zich veilig.
En toen zag ik de reden :schrik:

Afbeelding

Je bent niet de enige hoor Xavi! :lief:
Laatst gewijzigd door Lothian op 25 sep 2020 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg

Ongelezen bericht door Nerazi »

Zeker niet de enige, Enzi vindt ze ook helemaal niks. Maar alleen als ze in de lucht zijn, als ze opgeblazen worden op de grond is er niets aan de hand. Maar de maan is ook maar een raar object volgens hem. Zo ongeveer alles wat kan vliegen of zweven in de lucht op vogels na, is spannend of eng.

Dappere dodo's.
80564M

Nerazi schreef:Zeker niet de enige, Enzi vindt ze ook helemaal niks. Maar alleen als ze in de lucht zijn, als ze opgeblazen worden op de grond is er niets aan de hand. Maar de maan is ook maar een raar object volgens hem. Zo ongeveer alles wat kan vliegen of zweven in de lucht op vogels na, is spannend of eng.
Bij Saar was de aanleiding/oorzaak echt heel erg duidelijk. Een huis hier om de hoek is wit geverfd, en had een blauwe cirkel op de voorgevel, vond ze vanaf dat moment ook niet meer leuk. Graafschap heeft een rond logo op het stadion, vond ze ook niet meer leuk. En dat vloog of zweefde niet. Vliegtuigen of paragliders vond ze alleen maar interessant.
Die ronde dingen in de lucht (dus die verf enzo) dat was later niet meer eng. Maar tegen ballonnentijd in de zomer ging ze naar binnen, onder de trap. 13 jaar lang.
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg

Ongelezen bericht door Nerazi »

Marion. schreef: Bij Saar was de aanleiding/oorzaak echt heel erg duidelijk. Een huis hier om de hoek is wit geverfd, en had een blauwe cirkel op de voorgevel, vond ze vanaf dat moment ook niet meer leuk. Graafschap heeft een rond logo op het stadion, vond ze ook niet meer leuk. En dat vloog of zweefde niet. Vliegtuigen of paragliders vond ze alleen maar interessant.
Die ronde dingen in de lucht (dus die verf enzo) dat was later niet meer eng. Maar tegen ballonnentijd in de zomer ging ze naar binnen, onder de trap. 13 jaar lang.
De oorzaak bij Enzi is dat hij het gewoon raar vindt als er iets in de lucht te zien is. Heeft bij hem niet met een bepaalde vorm te maken. En wie weet valt het op je kop. In het bos vliegen er wel eens zweefvliegtuigjes over en daar vindt hij ook wat van. Ondertussen weet hij ook wel dat er niet veel gebeurt maar blijft het een verdachte zaak vinden. Hij komt gewoon naar me toe en gaat een beetje mopperen.
80564M

Nerazi schreef:
Marion. schreef: Bij Saar was de aanleiding/oorzaak echt heel erg duidelijk. Een huis hier om de hoek is wit geverfd, en had een blauwe cirkel op de voorgevel, vond ze vanaf dat moment ook niet meer leuk. Graafschap heeft een rond logo op het stadion, vond ze ook niet meer leuk. En dat vloog of zweefde niet. Vliegtuigen of paragliders vond ze alleen maar interessant.
De oorzaak bij Enzi is dat hij het gewoon raar vindt als er iets in de lucht te zien is. Heeft bij hem niet met een bepaalde vorm te maken. En wie weet valt het op je kop. In het bos vliegen er wel eens zweefvliegtuigjes over en daar vindt hij ook wat van. Ondertussen weet hij ook wel dat er niet veel gebeurt maar blijft het een verdachte zaak vinden. Hij komt gewoon naar me toe en gaat een beetje mopperen.
Ja. Bij Saar zat het wel iets dieper hoor. Dat was geen mopperen, dat was gewoon "heel snel weg van dat onheil".
fenneke
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door fenneke »

Baloe is ook doodsbenauwd voor ballonnen
Fenneke en Baloe
Afbeelding
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door runninggirl »

Ach arme... Wij hebben niet zo vaak ballonnen gezien, maar de keren dat ze overvlogen waren de honden gewoon waaks aan het blaffen (samen met heel veel andere honden in de buurt haha).
Wat is hij toch ontzettend zoet samen met Voske!
Astrid en Indra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Pyreneese Berghond

Ongelezen bericht door Astrid en Indra »

Arme Xavi :lief:

Ook Noah heeft het niet op luchtballonnen. Hij kruipt niet onder de tafel, maar als hij de kans krijgt, blaft hij hem na totdat hij helemaal uit het zicht verdwenen is. :schrik:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

och xaav. dat snuutje :-(
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”