Van elk heb ik een foto van (ongeveer) de voorkant gemaakt en eentje van echt opzij, maar om het wat lastiger te maken, zet ik ze lekker door elkaar.
A.

B.

C.

D.

E.

F.

G.

H.

I.

J.

Moderator: moderatorteam
De ene 'nepperd' is een zuiver markiesje (buiten de vereniging om gefokt), maar heeft helaas PL graad 2 en was te oud tegen dat we een bestuur hadden dat hondjes als zij er graag bij gehad willen hebben. De andere is nu ongeveer 9 maanden en zal inderdaad volgend jaar oktober aangekeurd gaan wordenZinodo schreef:Laat eens kijken. Markiesje, markiesje, markiesje, markiesje, markiesje, markiesje...ja, kansloos. Worden die nepperds nog aangekeurd of is dat niet de bedoeling?
Dat is twee keer dezelfde hond en jullie kennen hem. Dat is Elco. Zijn oren zijn inderdaad niet helemaal conform de rasstandaard gedragen, die van de anderen allemaal welnatalie schreef:Ik gok op C en H. Maar dat is echt nergens op gebaseerd
Dat is Gait inderdaadnatalie schreef:Is G niet gewoon een hondje van jouzelf? Of zeg ik nu iets heel geks?
D en i hebben toch echt een afstammingsbewijs en f is ook raszuiver, maar heeft geen afstammingsbewijs. F is dus inderdaad 1 van de 'nepperds'metav schreef:gokje d f en i zijn neppers
Zal je zien dat dat echte zijn hahaha
A is de oudste van de geregistreerde markiesjes op deze foto's. J is inderdaad officieel geen markiesje, want z'n opa is een powderpuff. Maar ik twijfel er niet aan dat hij in ieder geval qua uiterlijk gewoon goedgekeurd gaat worden voor een VR. Het zou me niet verbazen als hij op shows U'tjes zou kunnen halenLothian schreef:Ik gok op A en J.