Nu houden de honden ontzettend van appel en zitten ze altijd te schooieren om stukjes, dus de voedseldroger aangezet en de schillen erin.
Werkte als een tierelier

Wat voor simpele snacks maken jullie zoal?

Moderator: moderatorteam
Haha ja dingen uitlikken is Donner zijn hobby ookFrootje schreef:Froo doet zo ongeveer een moord voor frikandellen. Ik gebruik dus wel stukjes frikandel als snack voor haar, bij hoge uitzondering dus zodra ze het ruikt wordt ze helemaal lijp.Verder krijgt ze niet zo heel veel speciale dingen en dingen maken doe ik al helemaal niet. Het meest creatieve wat ik maak is een Kong met wat smeerkaas of zo.
Ze mag wel vaak na het ontbijt de yoghurtkom schoonmaken. Dat is ook altijd feest.
Neeee echt?Mizzsylver schreef:de frikandellen die ik toch even in de airfryer gooi voor het speuren omdat dochter graag mee eet tijdens het trainen. Ze had laatst ook rodiworst gegeten
Het is zoveel werk hè, maar het heeft wel watShibby schreef:Ik mot weer beginnen met drogen.
Ik kan hier in de buurt aan zoveel dingen goedkoop komen en ik moet echt gaan besparen zegt mijn bankrekening iedere maand opnieuw. Bovendien werkt het echt ontspannend als ik vanalles in stukjes aan het hakken ben en of de half bevroren konijnenoren van elkaar sta te trekken.
Met wat knip je die? Ik krijg het zelfs met een snoeischaar niet voor elkaar...Kells schreef:Ik gebruik de voedseldroger eigenlijk te weinig, maar koekjes bakken voor ze doe ik om de tien dagen, zo ongeveer. Verder zijn ze blij met de gedroogde pens van de dierenwinkel in het dorp en de runderkophuid van de zooplus. Ik koop trouwens alleen die lange dingen die ik zelf op maat kan knippen.