Plot twist
Ik had al niet verwacht dat dit een hondje zou zijn die lang bij mij in opvang zou blijven. Zo'n snoezig frummeltje. Een klein dingske van net iets meer dan 4kg met een ontzettend lief karaktertje. Ze is een jaar of 8 geschat.
Ik heb verschillende filmpjes van haar gezien en het is zo'n lief hondje. Soms gaat alles om haar heen wat te snel. Ze zit in particuliere opvang nu in Roemenië en daar zitten nog een heel stel meer honden. Dan staat ze een beetje om zich heen te kijken naar al die honden die om haar heen rennen en doen. Maar als ze dan aandacht krijgt komt ze met haar liefste snoetje aaitjes halen. Zo zoet!
Natuurlijk is die zo geplaatst. Dat kan ook niet anders, ze is zo leuk

Dus..
Dus toen kwam er al een adoptant voor haar nog voordat ze naar Nederland kon komen. Iemand die een bekende is van een paar mensen vanuit de stichting, heeft al ervaring met buitenlandse honden. Lang verhaal kort, het dametje gaat rechtstreeks naar diegene toe. Want eerst naar mij in opvang en dan gelijk weer door naar een volgend adres, terwijl ze ook rechtstreeks kan, dat is natuurlijk niet logisch. Het dingske komt dus niet bij mij in opvang, helaas.
Vulpita heeft dus nog voor aankomst in Nederland al een eigen huis gevonden