“Oké en nu? Wat gaan we doen?”
Moderator: moderatorteam

Haha, ik heb dat met Mila ook gedaan, maar ik kon mijn auto niet in de achtertuin zetten. Dat gebeurde dus op de parkeerplaats in mijn straat en de hele buurt kon meegenieten van hoe ik samen met Mila rondjes om de auto rende, speeltjes door de auto heen gooide, we samen de auto in sprongen en er weer uit, etc. Ik hoorde het een jaar later nog terugnatalie schreef:Autotraining met Abel aan het doen. Hij vindt de auto niet vervelend, maar ik wil dat hij het echt superleuk gaat vinden. Dus auto in de achtertuin geparkeerd wat echt preciés pasten nu leuke spelletjes gaan doen. Ik was nog niet eens ergens mee begonnen, deed de portier open en hup:
“Oké en nu? Wat gaan we doen?”

Gaaf! Had hij die gevonden?georges schreef:Wat een leuke foto’s weer allemaal !
Hier een heuse jachthond op wandeling vandaag

Wij hebben er niet meer gelopen sinds die Galoways er staan.
Ja, helemaal zelfLothian schreef:Gaaf! Had hij die gevonden?
Hier langs ons huis staan ze ook. Daar loop ik wel gewoon langs. Maar ik ging naar dat pad om de hondjes los te laten en dat doe ik daar nu niet meer. Dan ga ik er ook niet meer heen .

Gooi d'r zo over het heknatalie schreef:Misschien toch maar weer herplaatsen. Ik weet wel een adresje
Zinodo schreef:Sorry hoor, hopelijk is het snel over
Hadden jullie een privé zwembad?welshwitch schreef:Hondenplons!
Nee hoor, maar de rest was in het ondiepe deel bezig.Persistence schreef:Hadden jullie een privé zwembad?welshwitch schreef:Hondenplons!