Last minute toch bedacht dat het niet handig was om Bella mee te nemen omdat we al zoveel hadden gedaan afgelopen week en zij heeft een topweekend gehad bij Nathalie en Abel en Jip. Ze keek niet eens meer naar me om toen ik wegging, ik vond het moeilijker dan zij haha. Kreeg zoveel leuke filmpjes en foto’s toegestuurd, zie ook https://www.hondenforum.nl/plaza/viewto ... 0&t=334654
Vanochtend hadden we om 6 uur de wekker gezet om hopelijk wild te spotten/ burlende herten te horen, maar het liep was anders. Werd vanochtend wakker op een waterbed in de tent, had mijn backpack met Camelbak binnen gelegd, wat ik eigenlijk nooit doe, en het slangetje was niet ‘op slot’ en blijkbaar heeft het gewicht van de tas of Vic erop gedrukt en is 2 liter water zo de tent in gelopen... toen snapte ik waarom Vic zo vaak was gaan verliggen vannacht, oeps...
Nouja, geen wild gezien dus behalve een regenwurm in de tent. Waren wel lekker vroeg op pad en hadden het bos de eerste uren voor onszelf. Gepauzeerd op de heide voor een ontbijtje en afgesloten met een (druk) stukje Posbank.
Had al dik een jaar niet meer met backpack gelopen en dat heb ik geweten, kan nauwelijks meer opstaan
Bijzonder ook om te zien dat het met een paar ‘niet makkelijke’ honden toch echt heel goed kan gaan in zo’n groepje als je daar rekening mee houdt. Samen lopen werkt gemoedelijk.
Het smaakt weer naar meer! Dus, doen we nog een najaars-HF kampeertrip?
Ohja, de mensen hebben toestemming gegeven om de foto’s te posten hoor.

Bella had het ook niet bepaald verkeerd: