Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Aan de wandel

Voor alle hondenfotos

Moderator: moderatorteam

Friesenfransman

Aan de wandel

Ongelezen bericht door Friesenfransman »

Leuk hoor in het bos, maar na maanden in donkere koele bossen lopen, zijn we allemaal blij dat we weer ver voor ons uit kunnen kijken :I:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Persistence
Zeer actief

Re: Aan de wandel

Ongelezen bericht door Persistence »

Ik heb het al veel vaker gezegd, maar heerlijk al die ruimte daar. Kom je weleens andere wandelaars met honden tegen?
Friesenfransman

Ongelezen bericht door Friesenfransman »

Persistence schreef:Ik heb het al veel vaker gezegd, maar heerlijk al die ruimte daar. Kom je weleens andere wandelaars met honden tegen?
Andere wandelaars sporadisch. Meestal zijn dat mijn buren of de hardlopende buurvrouw. :D
En sinds het internationale law pad weer opgepoetst is loopt er wel eens een rugzakker voorbij.

Andere wandelaars met honden nooit. Ik weet dat er een man uit het naburige dorp met z’n oude labrador loopt, maar er zijn hier zoveel paden en velden en wegen dat ik die nog nooit echt ben tegengekomen onderweg. We lopen blijkbaar op ander tijden andere wegen.

Ik zie op een bepaald weggetje wel eens de boer met zijn collie in het veld bij zijn koeien. :D
natalie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door natalie »

Heerlijk! :D Inderdaad is het bos heel fijn, maar die verre uitzichten zijn een hele welkome afwisseling. Gelukkig laten de temperaturen het weer toe. Genieten!
Ronenher
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): teckelkruising, beagle
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ronenher »

Prachtig! Wat een heerlijk uitzicht. En wat kunnen je honden heerlijk ver rennen zo.
Plaats reactie

Terug naar “Foto's”