Voor de mensen die niet op de fb groep zitten maar het wel leuk vinden om te zien, hier wat foto’s van Zeygan, inmiddels 1 jaar oud.

Moderator: moderatorteam

Tijd gaat echt bizar snel. Dank je wel!S@ndr@ schreef:jaar alweer, hopelijk heel veel goede jaren voor hem en t is een plaatje

Nee dat zal een ander zijn, hij heeft alleen twee Franse Bulldog vriendjes hahahakunamatata schreef:Mooi dier hoor!
Heeft hij een wolfhondenvriendje? Want dan kom ik hem regelmatig tegen op facebook

Haha ja die blik hebben velen inderdaad. Ik kan er zelf ook heel verliefd naar blijven staren hahaZinodo schreef:Die blikis dat akita-eigen? Standaard een beetje dromerig / droevig kijken. Om in te verzuipen

Dank je welmaart schreef:Ik zie hem idd op fb regelmatig eens verschijnen, absoluut totaal niet mijn type hond, maar wat een imponerende prachtige verschijning is het, gans het ras heeft dat

Heel erg goed, hij heeft er goed respect voor. Hij is nieuwsgierig maar weet de grens.Persistence schreef:Wat een verschijning zeg. Hoe reageerde hij op de koeien?

Dank je wel, hij heeft ook echt nog een puppy hoofd hahaManuma schreef:Ik vind het altijd zulke prachtige honden. Hij heeft echt iets heel indrukwekkends ondanks zijn puppyblikDie hals, prachtig.

Dank je wel!Hakkene schreef:Wat een indrukwekkende verschijning zeg.
Prachthond!

Oh echt? Dan lijken ze ontzettend op elkaar. Ik vind het altijd een bijzonder stel om te zien. Beide helemaal geen hond voor mij, maar toch erg gave honden om te zien!Leanne schreef:Nee dat zal een ander zijn, hij heeft alleen twee Franse Bulldog vriendjes hahahakunamatata schreef:Mooi dier hoor!
Heeft hij een wolfhondenvriendje? Want dan kom ik hem regelmatig tegen op facebook

Ik zal er eens op letten of ik ze ook tegenkom op fbhakunamatata schreef:Oh echt? Dan lijken ze ontzettend op elkaar. Ik vind het altijd een bijzonder stel om te zien. Beide helemaal geen hond voor mij, maar toch erg gave honden om te zien!Leanne schreef:Nee dat zal een ander zijn, hij heeft alleen twee Franse Bulldog vriendjes hahahakunamatata schreef:Mooi dier hoor!

Verrek! Ik doe het via de iPad, dat kan ook zie ik. Dank je wel, het was me niet opgevallen!Crescent schreef:Wat een beer! Je kunt nu trouwens gemakkelijk foto's toevoegen vanaf je laptop, linksonder staat een postimage linkje

Tamara81 schreef:Jullie zullen wel veel bekijks hebben op straat. Wat een beer inderdaad.