Waren zijn woorden inderdaad.Pauline schreef:zijn dat zijn woorden die je daar noemt, en dat is dan geen scheldpartij??
Hond kan daar het beste maar weg zijn......
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chemische castratie versus echte castratie
Moderator: moderatorteam
- welshwitch
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Jack Hussell
- Aantal honden: 2
Re: Chemische castratie versus echte castratie

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
wij? Pauline ja.welshwitch schreef:Ts is geen lid meer, op eigen verzoek verwijderd.
Wij gaan respectloos met elkaar om, doen aan ongefundeerde veroordelingen, ordinaire scheldpartijen en geven ongevraagd advies over andere zaken ook al zijn ze goedbedoeld. Hij snapt niet dat wij als moderators hier niet op handhaven.
Ik heb hem veel wijsheid met zijn hond gewenst en of hij even wil laten weten naar welk asiel hij hem brengt binnenkort.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
had jij me niet even moeten rapporteren danmaart schreef:wij? Pauline ja.

Is het lekken uit pb’s wel toegestaan door moderatoren?welshwitch schreef:Ts is geen lid meer, op eigen verzoek verwijderd.
Wij gaan respectloos met elkaar om, doen aan ongefundeerde veroordelingen, ordinaire scheldpartijen en geven ongevraagd advies over andere zaken ook al zijn ze goedbedoeld. Hij snapt niet dat wij als moderators hier niet op handhaven.
Ik heb hem veel wijsheid met zijn hond gewenst en of hij even wil laten weten naar welk asiel hij hem brengt binnenkort.
Of heb ik weer eens iets gemist en staan deze woorden van TS ook ergens openbaar te lezen?
- welshwitch
- Technisch beheer
Misschien niet in exact dezelfde woorden, maar de strekking komt op hetzelfde neer.Friesenfransman schreef:Is het lekken uit pb’s wel toegestaan door moderatoren?welshwitch schreef:Ts is geen lid meer, op eigen verzoek verwijderd.
Of heb ik weer eens iets gemist en staan deze woorden van TS ook ergens openbaar te lezen?
sebastianroga schreef:Liever geen reactie dan zo'n primaire, respectloze reactie. Erg jammer...Cleva schreef:Oh, wat ben jij een onuitstaanbaar stuk vreten.
Zoek het maar uit.
Maar als men zich hier genoodzaakt voelt om elkaar de les te lezen en niet ingaat op de daadwerkelijke vraag (lees goed: wij zijn nog aan het twijfelen wat het beste is, dus echt castratie is nog niet een zekere optie) dan is dit geen forum waar ik mee geholpen ben. En scheldpartijen onder volwassenen neem ik ook niet serieus.
Erg jammer, aangezien ik denk dat er mensen zijn die hun ervaringen zouden willen delen zonder waardeoordelen te geven.
Wmb sluit ik deze topic voor mezelf en verwijder ik dit forum...

Oh dan is het goedwelshwitch schreef:Misschien niet in exact dezelfde woorden, maar de strekking komt op hetzelfde neer.Friesenfransman schreef:
Is het lekken uit pb’s wel toegestaan door moderatoren?

Lekker ook, die persoonlijke noot bij een feitelijke mededeling

- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Behalve de opmerking over het modereren, of beter, het gebrek daaraan, niets dat hij niet in dit topic al gezegd had dus
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
Als ik eerlijk ben vind ik die asiel-opmerking ook niet heel professioneel nee. Dat hoeft toch niet? Verwijder zijn account en klaar, doei. Maar goedFriesenfransman schreef:Oh dan is het goedwelshwitch schreef:Misschien niet in exact dezelfde woorden, maar de strekking komt op hetzelfde neer.Friesenfransman schreef:
![]()

- welshwitch
- Technisch beheer
De asiel opmerking heb ik echt niet naar hem gemaakt, wees maar niet bang. Ik was even in een recalcitrante bui.sbientje schreef:Als ik eerlijk ben vind ik die asiel-opmerking ook niet heel professioneel nee. Dat hoeft toch niet? Verwijder zijn account en klaar, doei. Maar goedFriesenfransman schreef:Oh dan is het goedwelshwitch schreef:Misschien niet in exact dezelfde woorden, maar de strekking komt op hetzelfde neer.Friesenfransman schreef:
![]()
Heb hem wel veel wijsheid met zijn hond gewenst.

-
- Zeer actief
- Contacteer:
- dagmar88
- Zeer actief
Wat is dat nou weer voor belachelijk commentaar?Kells schreef: Euhm, de modjes hier zijn ook maar vrijwilligers hè. Het zijn geen betaalde krachten die hier dag en nacht aanwezig zijn om de orde te handhaven.
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Wie heeft het nou weer over dag en nacht de orde handhaven? Ik vond het alleen geen professioneel antwoord van een mod op een pb. Maar ik had al begrepen dat het een grapje was van welshwitch, dus niets aan de hand verder. Discussie om naksKells schreef:Euhm, de modjes hier zijn ook maar vrijwilligers hè. Het zijn geen betaalde krachten die hier dag en nacht aanwezig zijn om de orde te handhaven.sbientje schreef: Als ik eerlijk ben vind ik die asiel-opmerking ook niet heel professioneel nee. Dat hoeft toch niet? Verwijder zijn account en klaar, doei. Maar goed