Alleen alledrie laten poseren was wel een beetje lastig

Ze waren er volgens mij klaar mee

Deze is nog het beste gelukt
Moderator: moderatorteam
Die heeft het grootste ego geloof ikTamara81 schreef:Ze zijn kei leuk met zijn drieën!![]()
Bella wil er op de laatste foto even met kop en schouders bovenuit steken
Ze was vanavond weer door ganzenpoep gerold (maar Perry kan er ook wat van haha).dagmar88 schreef:Als je d'r kwijt moet. Wat een ontzettend leuk ding!
Persistence schreef:Ze was vanavond weer door ganzenpoep gerold (maar Perry kan er ook wat van haha).dagmar88 schreef:Als je d'r kwijt moet. Wat een ontzettend leuk ding!
Door welke brievenbus kan ik haar doen?
Lijken net zo goed. Oh, haar tuigje is ook al doormidden gescheurd, te wild gespeelddagmar88 schreef:Oh, daar ben ik aan gewend. Al rollen ze hier liever in lijken. Ik klop die kleintjes gewoon aan hun tuig door het water
Persistence schreef: Lijken net zo goed. Oh, haar tuigje is ook al doormidden gescheurd, te wild gespeeldAls ze een mens was, zou ze naar de zwarte cross gaan, op d'r klompen, beuken en met bier smijten.
Goed gezien, hij vindt het al snel te persoonlijk. Ook met NoahZamunda schreef:Leuk. Perry wil graag wat afstand houden met het naast elkaar zitten denk ik?
Haha, Perry houdt zich gewoon aan de regelsduitse herder schreef:Goed gezien, hij vindt het al snel te persoonlijk. Ook met NoahZamunda schreef:Leuk. Perry wil graag wat afstand houden met het naast elkaar zitten denk ik?Die 1,5 meter afstand lukt hem wel