Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Moderator: moderatorteam

Er zitten veel verschillen in het ras, ook best veel marge in de rasstandaard. Onze honden zitten meestal aan de bovenkant van de standaard. We hebben twee kleinere, beide rond de 17 kg. Die zal ik in het andere topic zetten. En de jongste is net een jaar geweest, nu nog 18 kg maar die gaat ook wel boven de 20 eindigen. Zelfde postuur als moeder Splash en oma Luna.Kells schreef:Goh, dat had ik niet verwacht. Voor mijn gevoel zijn Tollers best wel klein.under the red sky schreef:3 van onze 6 tollers zitten in deze categorie, de andere drie zitten onder de 20 kg. Links op de eerste foto onze reu Joppe, die is 23 kg. Rechts Luna, die is ca. 21 kg. Haar dochter Splash weegt ook zoiets.
Ja zit echt heel veel verschil in. Jasper is 14 kilo met z'n 48cm. Door Jasper kan ik me altijd moeilijk voorstellen dat er tollers zijn die boven de 20 kilo zijn. Maar ik moet ook gewoon niet vergeten dat Jasper vrij rank gebouwd is. Je ziet toch veel wat forsee reuenunder the red sky schreef:Er zitten veel verschillen in het ras, ook best veel marge in de rasstandaard. Onze honden zitten meestal aan de bovenkant van de standaard. We hebben twee kleinere, beide rond de 17 kg. Die zal ik in het andere topic zetten. En de jongste is net een jaar geweest, nu nog 18 kg maar die gaat ook wel boven de 20 eindigen. Zelfde postuur als moeder Splash en oma Luna.Kells schreef:Goh, dat had ik niet verwacht. Voor mijn gevoel zijn Tollers best wel klein.under the red sky schreef:3 van onze 6 tollers zitten in deze categorie, de andere drie zitten onder de 20 kg. Links op de eerste foto onze reu Joppe, die is 23 kg. Rechts Luna, die is ca. 21 kg. Haar dochter Splash weegt ook zoiets.