Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Alfilillo schreef:Dat lijkt me zo gaaf om te doen. Ik zie hier veel mensen op de zee suppen. Laatst ook een stel met een hond die vanaf het baaitje waar ik met de honden was de zee op probeerde te gaan. Er was nauwelijks branding, maar het was toch heel lastig om daar doorheen te komen. De hond was ook nog wat onwenning en die mensen onervaren. Het was wel grappig om naar te kijken.
De Biesbosch lijkt me heel relaxt omdat het water zo rustig is en het lijkt me heel bijzonder om allerlei dieren tegen te komen.
Ik sup meestal gewoon hier in de Biesbosch omdat ik hier toevallig woon maar het verveelt echt nooit. Zeker s'ochtends vroeg is het prachtig. Ik ben wel eens 7 bevers en een boommarter tegengekomen in 1,5u suppen.
sirene schreef:Kommie hierheen? Of weet je iets anders leuks?
Ik kom wel naar jou, lijkt me prachtig
Ik moet hier nog een keertje op pad om leuke haalbare routes te vinden
Uurtje of 7, Is dat haalbaar?
Ja hoor, iets eerder is misschien fijner. Half 7 ofzo. Als je dat haalt. Dan kunnen we rustig aan doen.
Ik help je wel met pompen. Ik heb hem op het dak dus ik hoef niet meer te pompen.
Lijkt me gezellig maar ik moet even aankijken hoe mijn logeerhond is. Als ik die zonder problemen bij vriendlief kan laten is het goed.
Als jullie bevers willen zien moet het echt s'ochtends of s'avonds. S'ochtends is even slikken als de wekker gaat maar wel het allergaafst kan ik jullie verzekeren. Geen jongeren in partybootjes en mannen met bierbuiken die te hard langs varen.
sirene schreef:Lijkt me gezellig maar ik moet even aankijken hoe mijn logeerhond is. Als ik die zonder problemen bij vriendlief kan laten is het goed.
Als jullie bevers willen zien moet het echt s'ochtends of s'avonds. S'ochtends is even slikken als de wekker gaat maar wel het allergaafst kan ik jullie verzekeren. Geen jongeren in partybootjes en mannen met bierbuiken die te hard langs varen.
Ik vind vroeg opstaan helemaal niet erg maar met 1,5 uur rijden wordt het denk ik wel héél vroeg voor bevers spotten?
Persistence schreef:
Ik vind vroeg opstaan helemaal niet erg maar met 1,5 uur rijden wordt het denk ik wel héél vroeg voor bevers spotten?
En 's avonds, is dat dan in de schemertijd?
Als we iets na zevenen in het water liggen is dat wel op tijd om bevers te zien.
S'avonds is inderdaad met de schemer. Na 8en iig. Het leukst is net voor het donker.
S'ochtends is nu veel beter omdat het overal anders zo druk is.
We kunnen ook heel gek doen en 29 aug in de avond gaan suppen, daar ergens overnachten (wildkamperen) en dan in de ochtend van de 30ste nog een tochtje? Wie wil?