De jacht is op sprinkhanen.

Ik krijg best vaak opmerkingen dat Dalí "wel wat smal" is waarmee men dan bedoelt dat hij te mager is.

"Wat ben jij eigenlijk aan het doen?"

Lucca snapt er de ballen van.

"Zware onzin, dit"

Moderator: moderatorteam

Haha, ja, dat gaat nog veel erger worden met een halve windhondCleva schreef:Wen er maar aan!Ik krijg best vaak opmerkingen dat Dalí "wel wat smal" is waarmee men dan bedoelt dat hij te mager is.![]()
Ze zien er prachtig uit!
Jion schreef:Niks mager. Ze is een prachtig gebouwde en mooi slanke hond.
Cleva schreef:Wen er maar aan!![]()
DeDiana schreef: Haha, ja, dat gaat nog veel erger worden met een halve windhond
Ze wordt ook wel fanatiek wanneer ze een muis of groter ziet maar dat gezeur met insecten snapt ze echt de lol niet van. Sowieso is Dalí echt zo'n ongediertebestrijder, waarbij hij zelf wel bepaalt wat ongedierte is.DeDiana schreef:Grappig is dat, dat Lucca er ook helemaal niets van snapt. Je zou denken dat dat toch wel echt een basisinstinct is. Maar Mila snapt er ook nog steeds helemaal niks van
Kells schreef:Mooi figuurtje hoor!
Doyaquba schreef:Mager? Ziet er perfect uit voor mij, mooi lijntje!
Dank jullie wel, ik vind hem ook echt een knapperdHylos schreef:Hij is gewoon prachtig.

O, goed zo, toch nog diep van binnen een roofdier dusLothian schreef:Ze wordt ook wel fanatiek wanneer ze een muis of groter ziet maar dat gezeur met insecten snapt ze echt de lol niet van. Sowieso is Dalí echt zo'n ongediertebestrijder, waarbij hij zelf wel bepaalt wat ongedierte is.

Ja, soms zijn ze best nuttig, die jagende hondenLothian schreef:Ja, de sprinkhanen worden zeker verorberd! Vliegen vangt hij ook maar die spuugt hij weer uit. Helaas is hij niet heel goed in vliegen vangen want dat vind ik op zich wel een handige vaardigheid.

Hij kwispelt er ook heel fanatiek bijNanna schreef:Dat serieuze hoofd ook