Ah oke, dat had ik gemist sorry.Rebble schreef:Er zijn al meerdere bloedonderzoeken gedaan en een uitgebreid urineonderzoek.Lunatic schreef:Wat raar dat hij zich alleen op dat kuchen stort. Had hij geen bloed en urine onderzoek kunnen doen? Daar kunnen ze auto-immuun ziektes toch ook in herkenen volgens mij?Rebble schreef:Ja, het is enorm frustrerend. Ook omdat ik nu ruim 1200 euro aan onderzoek, foto's e.d. kwijt ben en ik een hond aan de fucking fluimucil heblucie schreef:verdorie! ik had dat ook met Amber. Ik kon niet zeggen dat ze ziek was, maar ze was gewoon niet goed en geen enkele diagnose of behandeling veranderde/verbeterde de zaak. Het is ontzettend frustrerend en wat je zegt, het kost een godsvermogen en als het dan ook nog niks oplevert
Het is heel frustrerend en enorm duur iddik zit met Doran ook in de molen, ze vinden steeds meer, maar kunnen de puzzel niet passend maken, dus eigenlijk weet ik alleen dat hij van alles mankeert maar niet wat en wat we eraan kunnen doen
Wat ontzettend rot dat je met Doran ook bezig bent, wat heeft hij?
Een dikke buik, hij drinkt en plast belachelijk veel, dus ik dacht aan cushing. Na normaal urine onderzoek dachten hun dat niet, maar dat kan je alleen vaststellen met een 3 dagen test, dus gezeur

Uit bloed en urine (ook steriele urine) onderzoek komt van alles naar boven, hij heeft bloedarmoede, verhoogde leverenzymen, bloed in z’n urine en teveel eiwitten.
Nu maandag weer urine test, ze denken met de eiwitten dat de glomerulus- de zeef in zijn nieren kapot is, maar hij is een lastige patient omdat hij zijn urine nog wel kan concentreren...