Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Heden en verleden in één roedel
Moderator: moderatorteam
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Heden en verleden in één roedel
Jelka zou hier gewoon weer tussen passen en hopelijk geeft zij dan die kleine (Pepe) eens goed op zijn sodemieter want die zou bij haar weinig kans maken om het dominante kereltje uit te hangen. Pepe en Jurek zou een stuk moeilijker zijn omdat ze beide moeilijk met reuen kunnen/konden.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Bowie is de enige hond die ik nog heb en zij heeft alle andere honden meegemaakt dus dat zal wel goed verlopen.
Tyson, Samara en Bowie zijn 3 jaar samen geweest, Samara en Bowie zijn een klein jaar samen geweest daarna.. Esperanza kwam 1 of 2 jaar daarop ons verblijden en wij hebben haar 22 maanden gehad, denk dat Esperanza niet met Tyson overweg had gekund dus die zou ik niet graag bij elkaar zetten als dat zou kunnen...
Tyson, Samara en Bowie zijn 3 jaar samen geweest, Samara en Bowie zijn een klein jaar samen geweest daarna.. Esperanza kwam 1 of 2 jaar daarop ons verblijden en wij hebben haar 22 maanden gehad, denk dat Esperanza niet met Tyson overweg had gekund dus die zou ik niet graag bij elkaar zetten als dat zou kunnen...
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Jaaa was het maar waar!!
Misty de kleine drakenbaas zou wel wat minder liefde hebben misschien voor Cash maar Cash die zou het hare er van denken, die krijg je niet zomaar van haar stuk.
Bam van toen en Sue van nu zouden alleen maar samen rotzooi trappen en Bam zou Sue achter de hazen aan volgen.
Megan zou proberen de hele boel in het gareel te houden wat samen met Cash zeker zou lukken.
En Kiki zou als altijd denken als ik mijn knuffels maar krijg.
Misty de kleine drakenbaas zou wel wat minder liefde hebben misschien voor Cash maar Cash die zou het hare er van denken, die krijg je niet zomaar van haar stuk.
Bam van toen en Sue van nu zouden alleen maar samen rotzooi trappen en Bam zou Sue achter de hazen aan volgen.
Megan zou proberen de hele boel in het gareel te houden wat samen met Cash zeker zou lukken.
En Kiki zou als altijd denken als ik mijn knuffels maar krijg.
Oja, Saar had het geweldig gevonden. Als oppermutter zijnde (en wij ook, handig zo'n opvoedhulp). Miep had zich even een paar weken afzijdig gehouden, balen dat ze haar oppermutter moet delen, maar daarna had ze samen met Sis de keet constant op de kop gezet. Dus misschien is het maar gewoon goed dat ze niet met zijn drieën zijn haha.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik denk dat Rana en Gregor samen de roedel zouden leiden.
De anderen zouden zich er prima in kunnen voegen.
Dat is tenminste het beeld dat ik er van heb.
3 teckel reuen en 3 Griffon teven …………………….. lijkt me leuk als groep
Alleen voor mij een beetje veel.
De anderen zouden zich er prima in kunnen voegen.
Dat is tenminste het beeld dat ik er van heb.
3 teckel reuen en 3 Griffon teven …………………….. lijkt me leuk als groep

Alleen voor mij een beetje veel.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik denk dat met de huidige twee alles wel goed gegaan was. Wuilus met Cleo en Eva niet denk ik maar dat kun je ook weer helemaal mis hebben omdat die twee haar vast en zeker als meerdere geaccepteerd hadden en zolang ze aan de kant zouden gaan en niet reactief zouden zijn wie weet. Dapper met alles wel denk ik. Na wat begeleiding. Guus is super onderdanig en gecastreerd dus denk eigenlijk niet dat Dapper er aanstoot aan had genomen. Bas en Dapper was prima. Bas en Cleo en Eva zou lullig voor haar zijn geweest maar ze zouden haar niet gemold hebben denk ik.
Leuk is anders. Dit is beter zo.
Leuk is anders. Dit is beter zo.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense straatmadelief
Met de teven en mijn golden reu zou het wel lukken. Maar mijn teckel met mijn kooiker, dan zou er echt bloed vloeien. 

- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
Oh haha, leuk.
Haico de boxer had iedereen uitgemoord dus die had ik moeten scheiden van de rest.
Bill de Mastiff was de onbetwiste goedmoedige leider geworden, in nauwe samenwerking met Perry de JRT, Bugsy de JRT had een privé vertrek uitgezocht met Perry waar verder niemand over de drempel zou mogen komen.
Rupert de JRT had zich doodongelukkig gevoeld in deze enorme roedel en een verstopt diep hol gegraven.
Budkes de Bullmastiff zou links en rechts wat lopen patsen, er zou misschien eenmalig wat bloed vloeien maar daarna was alles duidelijk.
Mikey de mechel had zich prima vermaakt en een maatje uitgezocht.
Cento de Duitser had de boel beschouwd vanaf een hoog gelegen plekje en had af en toe wat bijgestuurd met zijn hautaine blik.
Buddha de Mechel had wel prima met de meeste honden gekund, maar waarschijnlijk een mens vermoord om dat hij zoveel prikkels niet had kunnen verwerken.
Aan Paco, de Hollander had iedereen een hekel gehad omdat hij zo verschrikkelijk lomp en onbenullig was dat hij geen enkele persoonlijke zone respecteerde. Zelf had ie het onwijs naar zijn zin gehad.
Arrow de Hollander was onopvallend zijn gang gegaan.
Marco de Mechel zou iedereen lief leuk en aardig vinden en ze zouden allemaal zijn eten op mogen eten.
Frank zou de hele dag als een blij ei in de rondte dartelen en al die mannen, als enige teef, om haar pootje winden. Louitje de Mechel zou helemaal hyper worden van zoveel bedrijvigheid om zich heen en 's avonds in coma zijn van de hele dag actief reageren op alles en iedereen.
Ik had ze wel eens allemaal bij elkaar willen zien
Haico de boxer had iedereen uitgemoord dus die had ik moeten scheiden van de rest.
Bill de Mastiff was de onbetwiste goedmoedige leider geworden, in nauwe samenwerking met Perry de JRT, Bugsy de JRT had een privé vertrek uitgezocht met Perry waar verder niemand over de drempel zou mogen komen.
Rupert de JRT had zich doodongelukkig gevoeld in deze enorme roedel en een verstopt diep hol gegraven.
Budkes de Bullmastiff zou links en rechts wat lopen patsen, er zou misschien eenmalig wat bloed vloeien maar daarna was alles duidelijk.
Mikey de mechel had zich prima vermaakt en een maatje uitgezocht.
Cento de Duitser had de boel beschouwd vanaf een hoog gelegen plekje en had af en toe wat bijgestuurd met zijn hautaine blik.
Buddha de Mechel had wel prima met de meeste honden gekund, maar waarschijnlijk een mens vermoord om dat hij zoveel prikkels niet had kunnen verwerken.
Aan Paco, de Hollander had iedereen een hekel gehad omdat hij zo verschrikkelijk lomp en onbenullig was dat hij geen enkele persoonlijke zone respecteerde. Zelf had ie het onwijs naar zijn zin gehad.
Arrow de Hollander was onopvallend zijn gang gegaan.
Marco de Mechel zou iedereen lief leuk en aardig vinden en ze zouden allemaal zijn eten op mogen eten.
Frank zou de hele dag als een blij ei in de rondte dartelen en al die mannen, als enige teef, om haar pootje winden. Louitje de Mechel zou helemaal hyper worden van zoveel bedrijvigheid om zich heen en 's avonds in coma zijn van de hele dag actief reageren op alles en iedereen.
Ik had ze wel eens allemaal bij elkaar willen zien

Gr. Aniek

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 2
Budkes schreef: Buddha de Mechel had wel prima met de meeste honden gekund, maar waarschijnlijk een mens vermoord om dat hij zoveel prikkels niet had kunnen verwerken.

Ik heb al een berg honden gehad, ik denk dat alleen mechelse herder Dico met een aantal reuen niet goed overweg zou kunnen. De rest zou denk ik geen probleem zijn.
- Miezemuis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Ik heb alle honden die ik gehad heb sinds ik op mezelf woon samen gehad. En dat ging prima. Toen ik nog bij min ouders woonde heb ik york Mickey en labrador Bo gehad. De york ging met weinig honden lekker en ik denk dat hij een keetje wat geclashed zouden hebben maar dat dat uiteindelijk wel goed gekomen was. De rest zou prima samen kunnen.