Moderator: moderatorteam
Ja, vers vlees inderdaad. Het eten op zich duurt niet zo heel lang, maar het nalikken vonden ze wel erg leuk, en daar deden ze wel een aantal minuten over.Persistence schreef:Heb je vers vlees in de lickimat gedaan? Hoe lang zijn ze hier nu mee bezig om hem schoon te krijgen?
Foto's van genietende honden zijn altijd leuk vind ikDennenappel schreef:Hahaha dat ziet er echt nasty uit!!
Maar wel leuke foto’s!!
Ja, en dan misschien met bv pindakaas of smeerkaas erin, dan zijn ze wel even zoet.gonnie schreef:Dat is handig. Vooral die met die zuignap, kan dat proberen als ik eens nagels moet knippen, of ze moet wassen.
Haha, als ze hier op een verjaardag hadden moeten wachten, dan lagen de matten tot november in de kast.DesireeB schreef:Leuk! Ik heb gisteren iets soortgelijks binnen gekregen voor Droef en Izzy, helaas moeten ze nog even wachten. Droef is pas dinsdag jarig.
Hier staat alles bij vriend op de gamekamer, hoog. Droef heeft het gisteren al gezien. Die moeten we nu dus echt die kamer uitsturen want hij gaat zoeken. Kan je de lickimatten ook in de vriezer doen? Ik heb matten van trixie geloof ik besteld en ga er ijs mee maken. Smoofl of yoghurt. Ben benieuwd hoe ze het gaan vinden.petra1 schreef:Haha, als ze hier op een verjaardag hadden moeten wachten, dan lagen de matten tot november in de kast.DesireeB schreef:Leuk! Ik heb gisteren iets soortgelijks binnen gekregen voor Droef en Izzy, helaas moeten ze nog even wachten. Droef is pas dinsdag jarig.
Lickimat!Cleva schreef:Ik wil dat jullie ophouden met lickimat zeggen.
Gadver.
Jaa hier gaan ze ook de vriezer in met smooflDesireeB schreef:Hier staat alles bij vriend op de gamekamer, hoog. Droef heeft het gisteren al gezien. Die moeten we nu dus echt die kamer uitsturen want hij gaat zoeken. Kan je de lickimatten ook in de vriezer doen? Ik heb matten van trixie geloof ik besteld en ga er ijs mee maken. Smoofl of yoghurt. Ben benieuwd hoe ze het gaan vinden.petra1 schreef:Haha, als ze hier op een verjaardag hadden moeten wachten, dan lagen de matten tot november in de kast.DesireeB schreef:Leuk! Ik heb gisteren iets soortgelijks binnen gekregen voor Droef en Izzy, helaas moeten ze nog even wachten. Droef is pas dinsdag jarig.

Ah, okay!Domor schreef:De lickimat scherp? Absoluut niet, het is heel zacht spul (lickimat is het merk, dus niet een algemeen likmat). Die van trixie is iets harder maar nog steeds zeker niet scherp. Noa krijgt iedere avond haar natvoer met supplementen via die van trixie.
Nee hoor, totaal niet scherp. Het is zacht, buigzaam rubber.~Suzanne~ schreef:Ah, okay!Domor schreef:De lickimat scherp? Absoluut niet, het is heel zacht spul (lickimat is het merk, dus niet een algemeen likmat). Die van trixie is iets harder maar nog steeds zeker niet scherp. Noa krijgt iedere avond haar natvoer met supplementen via die van trixie.
Die paar die ik in mijn handen hand vond ik harde opstaande randjes hebben. Ik vond ze naar aanvoelen aan mijn vingers en bedacht: dan zullen ze ook wel niet fijn zijn voor hondentongen.
Suzanne
Dat zou ik wel willen voor de mannen, maar Joy vind veel dingen eng. Dus ik was al blij dat ze deze mat wel aandurfde.Tamara81 schreef:Jij verwent je honden altijd met nieuwe lekkernijen en ideeën .![]()
Voor Lanai en Feta heb ik een slang gekocht waar je voer in kan verstoppen. Zo mooi om te zien hoe ze ermee bezig zijn om het schoon te likken.

En ook veel makkelijker schoon te maken, is ook niet onbelangrijkTineke schreef:Wat een leuke manier om ze bezig te houden, een leuke variant op de kong

Dit zijn kleine matten, je hebt ze ook groter. Teun krijgt 90 gram per keer, maar dat paste er ruimschoots opnelleke schreef:Geef je dan een hele maaltijd op de mat? Indy eet 500 gram. Lijkt me veel op zo'n mat.
Verstuurd vanaf mijn SM-A405FN met Tapatalk
petra1 schreef:Nee hoor, totaal niet scherp. Het is zacht, buigzaam rubber.~Suzanne~ schreef:Ah, okay!Domor schreef:De lickimat scherp? Absoluut niet, het is heel zacht spul (lickimat is het merk, dus niet een algemeen likmat). Die van trixie is iets harder maar nog steeds zeker niet scherp. Noa krijgt iedere avond haar natvoer met supplementen via die van trixie.
Die paar die ik in mijn handen hand vond ik harde opstaande randjes hebben. Ik vond ze naar aanvoelen aan mijn vingers en bedacht: dan zullen ze ook wel niet fijn zijn voor hondentongen.
Suzanne
Dat is bij deze echt niet zo. Misschien dat het per merk verschilt?~Suzanne~ schreef:petra1 schreef:Nee hoor, totaal niet scherp. Het is zacht, buigzaam rubber.~Suzanne~ schreef:Ah, okay!Domor schreef:De lickimat scherp? Absoluut niet, het is heel zacht spul (lickimat is het merk, dus niet een algemeen likmat). Die van trixie is iets harder maar nog steeds zeker niet scherp. Noa krijgt iedere avond haar natvoer met supplementen via die van trixie.
Suzanne
Mooi, dan zijn ze er dus wel!
Wat ik in mijn handen had was zelf wel buigzaam/zacht, maar de randjes die erop zitten, de ribbels, vond ik hard en scherp.
Suzanne