Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Rataplan schreef:Onze reuen wilden nooit goed zitten in de sneeuw maar altijd net erboven 8O bleven ze zeg maar hangen
Ze hoefden het ook niet netjes te doen dan van mijn hubbie :piew
hoe kom jij ineens op sneeuw? :huh:
Ach ik loop wat achter maar het ging over reuen die niet verder dan hun ballen in het water gingen
oh hahahaha. dat vind balou ook niet top, maar hij moet zitten. net als in het water. wiltie ook niet graag zitten. maar hij moest voor de foto. die is te bewonderen in de fotohoek.
Rataplan schreef:Onze reuen wilden nooit goed zitten in de sneeuw maar altijd net erboven 8O bleven ze zeg maar hangen
Ach ik loop wat achter maar het ging over reuen die niet verder dan hun ballen in het water gingen
Of dat ze tussen het riet in willen poepen, maar iedere keer als ze gaan zitten steek zo'n rietstengel in hun kont En dan maar beledigd achterom kijken
A good dog never dies...
Ben je op zoek naar een gezellig en creatief PSP forum klik hier
Of dat ze tussen het riet in willen poepen, maar iedere keer als ze gaan zitten steek zo'n rietstengel in hun kont En dan maar beledigd achterom kijken
Nou dat er iets in zijn kont steekt lijkt bij Tagor meer regel dan uitzondering. Sterker nog, die gaat het liefst in de prikkelbosjes zitten poepen. Weet niet waarom, maar mogelijk omdat die daar vrij zeker niet gestoord zal worden ofzo... :U
honiahaka-kuckunniwi schreef:
Nou dat er iets in zijn kont steekt lijkt bij Tagor meer regel dan uitzondering. Sterker nog, die gaat het liefst in de prikkelbosjes zitten poepen. Weet niet waarom, maar mogelijk omdat die daar vrij zeker niet gestoord zal worden ofzo... :U
ik denk datie het gekriebel al zn gat bevredigend vind. :p:
whoopy schreef:hallo mensen ik kan jullie berichten niet bijhouden hoor moet ook nog werken tussendoor. whoehahahah
Haha...ja, ik doe ook nog een poging om te werken tussendoor ja. Maar nu heb ik inmiddels zoveel lopen forumen dat ik vanavond werk mee naar huis moet nemen :cry2:
nou ik niet hoor, hahah morgen is er weer een dag
Ja, helaas heb ik voor morgen een deadline en moet ik dus nu wel. Het is hier ook veel te gezellig op het forum (als Neeltje er niet meer bij is))
Nieve schreef:
Haha...ja, ik doe ook nog een poging om te werken tussendoor ja. Maar nu heb ik inmiddels zoveel lopen forumen dat ik vanavond werk mee naar huis moet nemen :cry2:
Ja, helaas heb ik voor morgen een deadline en moet ik dus nu wel. Het is hier ook veel te gezellig op het forum (als Neeltje er niet meer bij is))
He dat zag ik????
Wat????? Weet nergens van hoor! Compleet onschuldig! :G
When I’m good, I’m very very good
And when I’m evil, man am I evil !!!
Nieve schreef: