. En het gaat steeds beter en beter met lopen, ze rent, vliegt en springt als een malle. 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Moderator: moderatorteam
. En het gaat steeds beter en beter met lopen, ze rent, vliegt en springt als een malle. 

Katniss gooide haar ogen dicht met zandmosquito1980 schreef:Super![]()
Kijk mam ik kan rennen met m'n ogen dicht
We wilde haar gewoon een kans geven en kijken of het echt wat zou zijn die wieltjes maar als het voor haar niet te doen was geweest hadden we ook voor inslapen gekozen hoor. Maar gelukkig was het goed te doen en had ze er geen enkel probleem mee..Nanna schreef:Ongelooflijk. Bij een ander was ze allang ingeslapen. En nu is ze gewoon helemaal opgeknapt
Niemand niet hoor, wij ook niet tot het moment dat ze echt steeds vaker probeerde te gaan staan. Ik weet zeker dat de rolstoel er een positieve bijdrage aan heeft geleverd. Laatste keer waren we voor haar sterilisatie in Sleeuwijk en daar wordt ze het wonderkind genoemdmalinois schreef:Inderdaad ongelooflijk. Ik had t echt nooit verwacht.
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja...Brigitte schreef:Niemand niet hoor, wij ook niet tot het moment dat ze echt steeds vaker probeerde te gaan staan. Ik weet zeker dat de rolstoel er een positieve bijdrage aan heeft geleverd. Laatste keer waren we voor haar sterilisatie in Sleeuwijk en daar wordt ze het wonderkind genoemdmalinois schreef:Inderdaad ongelooflijk. Ik had t echt nooit verwacht.