Haha hij heeft verder nog nooit iets gesloopt hoor, heeft het alleen warm en gaat dan kleedjes omgraven..daar kon dat bedje destijds niet tegen. Zo'n sloperd is het niet

maar het is wel een jonge hond van net 1 jaar oud, dus volle vertrouwen is anders.
Ik heb een kleine tweepersoonstent (van begin jaren 70-80) , die is normaal genoeg voor 1 persoon en spullen, ik gok dat de autobench daar wel bij past, maar ik zal het voor de zekerheid even nameten nog. In de auto de hond doe ik liever niet zo 's nachts, daarvoor is de hond me te kostbaar

Desnoods slaap ik iets slechter en wel met hond los naast me...als het alleen een vetbedje is kan het ook niet stuk. Dit is oprecht een van de weinige jonge boxers die niet sloopt *klopt op hout* maar wel verzot op z'n bench dus...weet niet hoeveel slaap we dan hebben
Persistence schreef:

in een trekkerstentje past geen bench hoor, tenminste als je er zelf ook nog wilt liggen.
Maar ik gok dat TS een grotere tent heeft.
Opvouwbaar waterbakje vind ik altijd wel handig omdat ik die ook meeneem met wandelen.
Als je naar toilet/douche gaat zou ik de hond even in de auto doen als je alleen bent. Ik liet Vic de eerste keer in de tent, kon meteen na 1 nacht kamperen de tent laten repareren

.
Verder tekentang, doek/matje voor in de tent waar hij op kan liggen en dat de nagels het tentdoek niet beschadigen.
Goeie tips, dankje
Ik heb gewoon een normale waterbak mee, past wel in m'n oude cliootje, maar van het niet alleen in de tent laten o ja, balen lijkt me dat zeg.
Tekentang moet ik inderdaad aan denken, die vergeet ik namelijk nogal eens en het is zo'n geklungel zonder...
Lijstje is nu
Tent
Matje, slaapzak, kussen
Spullen voor zelf
Eten
Drinken
Hondenspullen
extra vetbedje
Grondpin en lange lijn
Tekentang
Moet goed komen, al vind ik het wel spannend, zo alleen op stap met m'n ventje