De groepsfoto was een iets minder succesvol

Moderator: moderatorteam

Ja, hij blijft zo'n puppyhoofd houdenLin-C schreef:Haha, wat een geweldig hondje is Voske!
Xavi 'ken' ik nog van vroeger. Hij ziet er nog steeds jong en fit uit

Dat gekwispel komt soms geen einde aan, vooral niet als er iets te vreten is.hakunamatata schreef:Met haar eeuwig kwispelende staart
En deze is voor Xavi
Dat wil ze meestal altijd even het liefst de hele dag.S@ndr@ schreef:mooi setje en natuurlijk wil een vos de aandacht even alleen op zich gericht hebben

Ik dacht het al te herkennen van mijn vreetmonster, die ziet er dan ook zo uitHylos schreef:God, Xavi steelt de show weer natuurlijk.![]()
Man was in de keuken bezig en Xavi had zn oren steeds achterstevoren voor het geval er ritselend plastic en vreten ten gehore kwam.![]()
Zamunda schreef:Leuk die koningin maar Xavi blijft mijn favoriet, met zijn expressieve puppenhoofd.
Ik dacht het al te herkennen van mijn vreetmonster, die ziet er dan ook zo uitHylos schreef:God, Xavi steelt de show weer natuurlijk.![]()
Man was in de keuken bezig en Xavi had zn oren steeds achterstevoren voor het geval er ritselend plastic en vreten ten gehore kwam.![]()
.

Ja, die naam is erg chique he!Crescent schreef:Wat een royale pracht, en een schitterende naam! Schildknaap Hertenogen neemt zijn taak zo te zien ook serieus.

Haha, ook weer herkenbaar. Lelijk gezicht vind ik dat altijd, waarschijnlijk vooral door de associatie met gecoupeerde oren? Gelukkig heeft Lais ze niet vaak echt helemaal zo naar achter
Hylos schreef:Ja, die naam is erg chique he!Crescent schreef:Wat een royale pracht, en een schitterende naam! Schildknaap Hertenogen neemt zijn taak zo te zien ook serieus.
Schildknaap Hertenoog klinkt dan weer wat minder hip.