8 weken oud

En nu, 15 weken!

Moderator: moderatorteam
mosquito1980 schreef:Er was "vroeger" een reklame op TV.... Rolo, neem er een of geef er een weg![]()
Leuk druppie
Haha, we kunnen ook serieus niet normaal over straat met hem. En dan bedoel ik zonder om de 3 meter aangesproken en gestopt te worden door mensen.Hylos schreef:Oh my, hier breken je tanden toch spontaan van af.![]()
Wat een snoes!!
Ik woon in Lent (bij Nijmegen), maar na nog een keer goed naar de foto met de skyline te hebben gekeken weet ik het niet zo zeker meerLin-C schreef:Haha, ohja? Wat leuk. Waar woon jij?Aedon900 schreef:Van harte met Rolo, wat een schatje is is hij!
Zo te zien woon je ook heel dichtbij mij haha
Als je Noord Holland (Heerhugowaard) dichtbij vind wel.Aedon900 schreef:Ik woon in Lent (bij Nijmegen), maar na nog een keer goed naar de foto met de skyline te hebben gekeken weet ik het niet zo zeker meerLin-C schreef:Haha, ohja? Wat leuk. Waar woon jij?Aedon900 schreef:Van harte met Rolo, wat een schatje is is hij!
Zo te zien woon je ook heel dichtbij mij haha
Dankjewel!kooi schreef:Mijn God, wat een ding is het.Weet je zeker dat het echt is?
En natuurlijk denkt iedereen meteen: 'Bedenk goed....'.![]()
Erg, erg leuk hondje, gefeliciteerd er mee.![]()
En welkom terug.
Oeps hahaha, het stukje met dat water leek echt zo op de plas bij ons achterLin-C schreef:Als je Noord Holland (Heerhugowaard) dichtbij vind wel.Aedon900 schreef:Ik woon in Lent (bij Nijmegen), maar na nog een keer goed naar de foto met de skyline te hebben gekeken weet ik het niet zo zeker meerLin-C schreef:Haha, ohja? Wat leuk. Waar woon jij?Aedon900 schreef:Van harte met Rolo, wat een schatje is is hij!
Zo te zien woon je ook heel dichtbij mij haha![]()
Haha!
Zijn moeder was een Husseltje. Zij was blauw met tan aftekeningen. Dus wat er precies allemaal in moeder zat....geen idee! Misschien gooi ik er nog wel een test tegenaan.Zamunda schreef:Weet je ook wat er verder achter hem zit, behalve de Russische toy terrier?
Benieuwd hoe Rolo uitgroeitLin-C schreef:Zijn moeder was een Husseltje. Zij was blauw met tan aftekeningen. Dus wat er precies allemaal in moeder zat....geen idee! Misschien gooi ik er nog wel een test tegenaan.Zamunda schreef:Weet je ook wat er verder achter hem zit, behalve de Russische toy terrier?