Tenminste dat vind zij dan en die is nooit compleet, maar toch. Want een heel selectief aantal honden heeft ze verkozen tot háár roedelgenoten en dus hondenvrienden. Alleen bij die honden is er bij Suze gelijk herkenning en alleen die honden wil ze mee spelen.
Maarliefst 5 honden hebben die bijzondere status
Ayla, Morris, Finn, Tess én natuurlijk Imp
Ook Lynne is blij met Suze haar selectie. Tenminste Ayla en Morris heeft ze nu al vaker gezien en dat is steeds heerlijk wandelen samen.
Van de laatste wandeling met dat viertal een reeks foto's. Het begin staat er niet op, had ik eigenlijk moeten filmen. Ik was de brokjes vergeten te pakken om te belonen, dus nomo moest even wachten en kwam daarom de achtertuin in. Toen ik de achterdeur open deed en Suze eindelijk naar ze toe kon, denk ik dat de hele wijk haar heeft horen krijsen van blijdschap
Dat doet ze overigens maar bij twee mensen. Bij mij en dus nomo. Laten we het er maar op houden dat Suze nogal gek op ze is
Gezellig hè nomo, samen wandelen

GVR Morris

En Ayla

Treintje

Nog een treintje, maar nu allemaal

Ayla in een mooi drafje

Hele blije Lynne

Suze was niet zo actief deze wandeling. Helaas teveel last van jeuk door allergie. Maar toch was ze heel blij!

Morris ook met de oorkriebels

Ayla had natuurlijk weer gezwommen

Morris, kijk hem dan staan

En ineens werd Lynne nog enthousiaster en trok een gekke snoet

En toen gebeurde zoiets gaafs! Ze ging met Ayla spelen

Suze lag mooi te wezen in het gras

Ayla moest wel even wennen aan Lynne haar uitspatting, dus dook het water maar weer in, hahah

Dat was leuk!

Even bijkomen

Natte aal in het gras

Hier ging Lynne nog even een sprintje trekken maar ze struikelde over haar eigen poten

Lynne & Morris

En dan eindig je met een intens gelukkig kruimeltje