Zijn eerste dag hier 20-12-2013.

Zomer 2018.

Juli 2020.

Moderator: moderatorteam
Hij begon al een grijze snoet te krijgen voordat hij 1 jaar moest worden.Cuddie_ schreef:Dat grijzer wordende snoetje![]()
Leuke hond! Proficiat!
Hier bij de kleintjes ook al vroeg beginnend-grijs. Nu met 7 en 9 jaar behoorlijk grijze bekkies. Die van 7 nog meer dan die van 9.thom schreef:Hij begon al een grijze snoet te krijgen voordat hij 1 jaar moest worden.Cuddie_ schreef:Dat grijzer wordende snoetje![]()
Leuke hond! Proficiat!
Gaat nu een stuk makkelijker gelukkig.Persistence schreef:Gefeliciteerd! Je mag best eens vaker foto's van hem plaatsen hoor!
Het was echt de allereerste foto hier in huis, hij was krap 10 minuten binnen met Alma. Eerst in de hal een grote plas gedaan van de zenuwen, daarna een beetje snuffelen. Ik gaf hem een penskluifje en hij ging heerlijk onder de kerstboom liggen knagen alsof hij hier al maanden woonde.Luna87 schreef:Aah, die eerste foto herinner ik me nog! 7 jaar alweer, gefeliciteerdOp naar de volgende 7!
Ha ha ,ook hij kwam ,zag en overwon dus.thom schreef:Geweldig Tineke.![]()
Toen Alma onze Aar kwam brengen, heeft hij even lopen snuffelen, daarna met een penskluifje onder de kerstboom gaan liggen, het was goed. (de volgende dag begon hij de kerstboom te slopen, maar dat is een ander verhaal)
Ja, dat weet ik nog goed.Tineke schreef:Ha ha ,ook hij kwam ,zag en overwon dus.thom schreef:Geweldig Tineke.![]()
Toen Alma onze Aar kwam brengen, heeft hij even lopen snuffelen, daarna met een penskluifje onder de kerstboom gaan liggen, het was goed. (de volgende dag begon hij de kerstboom te slopen, maar dat is een ander verhaal)
Toen mijn schoonzoon de andere dag een prachtig verblijf aan het knutselen was en hij door de kinderen Woody was gedoopt wist ik dat het een blijvertje zou worden