Ik vind het ontzettend jammer want de materie boeit wel.Alfilillo schreef:Wat is dit een ontzettend vervelend topic geworden zeg. Een groepje dat constant bewust verkeerd interpreteert wat ts schrijft, op behoorlijk lompe wijze, waarop ts daar voortdurend op in gaat, wat ik eerlijk gezegd niet snap.
Voer voor een psycholoog. Mij is het weer eens duidelijk waarom ik geen groepsmens ben.
Maar dertig keer hetzelfde moeten herhalen omdat men maar niet wil lezen wat er staat en tussendoor nog wat aannames die er voor zorgen dat je vijf pagina's verder nog onzin uit je topic aan het ruimen bent is gewoon debiel.
Als een langslopende hond er voor zorgt dat terreinhonden over de zeik gaan dan ligt dat vooral aan de terreinhonden.crutz schreef:Ik snap prima wat je bedoeld. Zo’n doos liep hier ook geregeld voor langs en liet de hond kijken naar het geblaf en ja alleen dat al provoceert terrein honden
Hier stikt het van de krijsende honden achter hekken, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om daar vooral zo voorzichtig mogelijk langs te lopen.
Gil maar een eind weg als je oogcontact zo slecht trekt, ik ben alvast blij dat ik niet dagelijks dat geblaf moet aanhoren.