Maar wat ik vooral zie is een hondje om te stelen.

Moderator: moderatorteam
Hoe dat zo?Mary O schreef:Leuk! Ik ben benieuwd wat eruit komt. Door o.a. Guus zijn wij aan Vera gekomen
Ik wil twee rassen er niet in hebben. Dat is peek en chi. Nu zal je straks zien dat dat er allebei in zit
laeken schreef: Ik wil mops teckel Duitse herder. Maar wat maakt hem dan zo piepklein.....toch die chihuahua ben ik bang
Als je streng tegen Guus doet hapt hij ook hoor. Maar alleen het andere baasje. Mij nooit. Ander baasje mag ook niet op de bank als ik er zit. Rrrrrr....Nanna schreef:Het is dat ik die vachtverzorging niet blief en dat ik geen kortsnuit wil maar op zich ben ik dol op Pekinezen. Je kunt zeggen wat je wilt, er zit wèl karakter in. Het zijn geen dooie dozen.laeken schreef:
Ik wil twee rassen er niet in hebben. Dat is peek en chi. Nu zal je straks zien dat dat er allebei in zit![]()
![]()
![]()
Ik zou het vreselijk vinden om toe te moeten geven dat ze dan leuk zijn.Als het ze even niet aanstaat kun je gewoon een hap in je pens krijgen
Piepklein. 28 cm schoft en 6 kilo.Chihuahua-paws schreef:Ik zie er geen Chihuahua in.
Mops eigenlijk ook niet.
Podenco zie ik er zeker in. De terriër ook. En Welsh Corgi kan ik er ook wel in zien.
Hoe groot is hij precies?
Jimi is iets groter en een pond zwaarder.laeken schreef:Piepklein. 28 cm schoft en 6 kilo.Chihuahua-paws schreef:Ik zie er geen Chihuahua in.
Mops eigenlijk ook niet.
Podenco zie ik er zeker in. De terriër ook. En Welsh Corgi kan ik er ook wel in zien.
6 kilo is niet piepklein hoor. Een chi is een stuk kleiner.laeken schreef:Piepklein. 28 cm schoft en 6 kilo.Chihuahua-paws schreef:Ik zie er geen Chihuahua in.
Mops eigenlijk ook niet.
Net als SofiNanna schreef:Het is dat ik die vachtverzorging niet blief en dat ik geen kortsnuit wil maar op zich ben ik dol op Pekinezen. Je kunt zeggen wat je wilt, er zit wèl karakter in. Het zijn geen dooie dozen.laeken schreef:
Ik wil twee rassen er niet in hebben. Dat is peek en chi. Nu zal je straks zien dat dat er allebei in zit![]()
![]()
![]()
Ik zou het vreselijk vinden om toe te moeten geven dat ze dan leuk zijn.Als het ze even niet aanstaat kun je gewoon een hap in je pens krijgen
Volgens mij zijn kleine hondjes sowieso feller dan grote honden. Mijn kleine honden dreigen en happen veel sneller dan alle grote honden die ik gehad heb. Als Guus door de draad met de haan gaat hakken moet ik daar echt niet met mijn handen tussen gaan. Voeten vind hij ook niks en hem even wegduwen met je voet is hap in je schoen. Het is gewoon echt een heethoofd maar gelukkig super vriendelijk en tolerant verder. Bas is wat minder fel maar die is ook veel minder tolerant dan Guus dus dat is maar goed ook.Sandra&co schreef:Net als SofiNanna schreef:Het is dat ik die vachtverzorging niet blief en dat ik geen kortsnuit wil maar op zich ben ik dol op Pekinezen. Je kunt zeggen wat je wilt, er zit wèl karakter in. Het zijn geen dooie dozen.laeken schreef:
![]()
![]()
Ook deels Pekingees. Hoewel ik denk dat de Pinscher haar ook wat fel maakt.
Dwerg pinchertjes zijn ook heel klein en heel tenger, en heel felZinodo schreef:Klopt hoor, maar mijn Ziva is ook 6 kilo nog wat, en toch was ik verbaasd over hoe klein Guus is toen ik hem zagChihuahua-paws schreef:6 kilo is niet piepklein hoor. Een chi is een stuk kleiner.laeken schreef:Piepklein. 28 cm schoft en 6 kilo.Chihuahua-paws schreef:Ik zie er geen Chihuahua in.
Mops eigenlijk ook niet.
Tussen de 1,5 en 3 kg om precies te zijn.
Ik ken een aantal kleine jack Russels. Als je dat kruist met een kleine podenco heb je al aardig iets wat in de richting komt.hij is heel compact gebouwd. Ik denk ook niet dat er chi in zit maar een kleine percentage zou toch zo maar kunnen, je weet maar nooit. Ik denk dat we nog een leuke verrassing gaan krijgen met zijn uitslag
laeken schreef:Piepklein. 28 cm schoft en 6 kilo.
Miezemuis schreef:Sharpei x podenco
Of miss iets staff-achtigs
Die van mij was een week of 3 onderweg. Hij is pas sinds een paar dagen aangekomen. Dus ga er maar even goed voor zitten.laeken schreef:Opgestuurd. Geen idee hoe lang dat duurt dus ben benieuwd. Embark dus denk wel dat het even gaat duren.
Aha. We gaan het meemaken. Mijne was trouwens wel zo hier. Paar dagen.Sandra&co schreef:Die van mij was een week of 3 onderweg. Hij is pas sinds een paar dagen aangekomen. Dus ga er maar even goed voor zitten.laeken schreef:Opgestuurd. Geen idee hoe lang dat duurt dus ben benieuwd. Embark dus denk wel dat het even gaat duren.
Ik dacht dat in het begin ook hoor. Toen was hij net gecastreerd en had hij soms van die spleetogen. Daarnaast rolgromt hij. Dus echt die rollende grom van een staff of pitbull als hij speelt. Het klinkt dan alsof ze vechtenRi@nne schreef:Miezemuis schreef:Sharpei x podenco
Of miss iets staff-achtigs
Ik denk ook iets staff -achtigs!
Dat zou erg zijn voor de test want dan staat tweederde niet in de database. Haha. Hij is maar krap 6 kilo dus ik vermoed ook die chihuahua....ieks!-Pier- schreef:Ik gok dat Guus voornamelijk podenco, bodeguero en chihuahua is.
Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
Dat zou wel balen zijn ja! Ik ben echt heel benieuwd want ik zie helemaal niets in Guus, haha!laeken schreef:Dat zou erg zijn voor de test want dan staat tweederde niet in de database. Haha. Hij is maar krap 6 kilo dus ik vermoed ook die chihuahua....ieks!-Pier- schreef:Ik gok dat Guus voornamelijk podenco, bodeguero en chihuahua is.
Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk