Nanna schreef:Tineke schreef:Nanna schreef:Het staat je overigens volledig vrij om het niet te lezen hoor.
Als jij dat dan ook doet met berichten die niet hond gerelateerd genoeg zijn in jouw, beperkte, visie, dan hoef je daar ook je zeikmuil niet meer over open te trekken.
Dan kun je het gewoon houden bij je sensatie berichten en praten in plaatjes.
Nou, dat doe ik toch ook?
Ik snap dat je het zuur vindt om te lezen dat er weer een kind door van die HR gevallen doodgebeten is, temeer daar je er zelf op geilt. Maar dat moet je mij niet kwalijk nemen. Ik heb die apparaten niet. Ik ben slechts de boodschapper in een HONDGERELATEERD topic dat over DIER EN LEED gaat. Me dunkt dat het leed is.
Leer maar mee leven met je schelle rotstem.
Verder heb ik jou al maanden in de negeer en ik zou het appreciëren als dat wederzijds was. Je bent mij te rancuneus en vals.
Je zou bijna denken dat ik een snaartje heb geraakt
Klaarblijkelijk geil jij hierop want jij hebt het er altijd over ,niet ik.
Waar het hart van vol is enz.
Ik heb niet zo'n hond , nog nooit gehad , en ben niet van plan er één aan te schaffen

.
Wat ik wel heb ,en heb gehad , zijn fijne functionerende roedels, waar ik alles zomaar bij naar binnen kon ,en kan schuiven.
Iets waar jij enkel maar van kan dromen als doorgangshuis.
Je hebt mijn honden persoonlijk ontmoet en gaf dat toen zelfs nog aan.
Maar goed, wellicht was dat voor de bühne en zei je achter mijn rug om wat anders.
Dat zou me niet verbazen in ieder geval.
En nee jij gaat mij niet vertellen waar ik wel op niet op reageer , zo werkt dat thuis bij jou wellicht zo, niet voor de honden dan gezien je falende beleid daarin, maar ik spring niet door je hoepeltje.
En misschien zelf ook eens wat vaker je stem gebruiken, buiten internet.
Dan hoeft niet om elke hond op hele jonge leeftijd een stroomband te worden gehangen.
En jij vult dit bericht ook enkel maar aan omdat het vorige onjuist bleek te zijn en het niet om een pitt bleek te gaan.
Dat zal vast wel een slapeloze nacht hebben opgeleverd al is het echt niet je eerste domme misser op internet.
Want buiten leuk schrijven ben je verder te dom om te poepen.