Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dit is Gossa onze nieuwe aanwinst. [img]http://images.photogra.com/PhotoX/Image ... 90&CI=&OP=[/img]
Ik heb haar via spaanse zwerfdieren en is dus een spaanse zwerhond, hierheen gekomen met twee pups nadat ze gevonden was langs de kant van de weg.
Maar nu hier in Nederland wordt ze uitgemaakt van teckel :p: tot pitt bull .
Nu aan jullie de kenners wat denken jullie??
Even voor de vergelijking: [img]http://images.photogra.com/PhotoX/Image ... I=&OP=h100;[/img]
Dit is samen met Bas een kruising Parson Russel
Een zwart/witte JR? Meer zie ik er niet in, heb je geen portretje en een wat meer zijkant foto?
Op deze foto's lijkt het een pure JR, maar een detail van de kop zou nog op een staffie kunnen lijken misschien???
foto is niet echt duidelijk maar mensen roepen snel al iets hoor. hij heeft wel een gespierd lichaampje een lichaampje van een bullterrier, stafford, pittbull etc etc. en hij staat idd laag op zijn poten
MARC_S schreef:Een zwart/witte JR? Meer zie ik er niet in, heb je geen portretje en een wat meer zijkant foto?
Op deze foto's lijkt het een pure JR, maar een detail van de kop zou nog op een staffie kunnen lijken misschien???
Veel gelopen op straat? Als ze echt dagelijks kilometers gelopen heeft kan ik me wel voorstellen dat een JR enorme billen krijgt
Erg mooi zo zeg. Die moet je goed in conditie houden.
Dat is gewoon een hele mooie zwarte JR, met niks erdoor in mijn ogen. De vacht moet wel nog wat mooier he? Geef haar maar lekker veel vers vlees dan glanst de arme dame binnen een maandje weer als een spiegel
Hoi, het heeft veel weg van een JR inderdaad, maar die eerste foto deed mee qua bouw denken aan een soort van Stafford achtig iets. Ze heeft een aardig gespierde reet..... sorrie kont, Leuk hondje in ieder geval.
veel plezier dr mee
Omdat ik steeds vaker te horen kreeg van, is dat een pitt bull? en is het een kruising stafford?ging ik me toch een beetje zorgen maken over die RAD-wet.
Ik heb wel die lijst met kenmerken gelezen maar volgens mij valt zo'n beetje elke hond daar onder.
Ik ben door jullie antwoorden weer gerustgesteld want zelfs is ze hier pas 2 weken ik wil haar niet meer kwijt .