Lekker voor Sofi en Duque om even de pootjes te strekken voor de laatste ruk in de auto.
En ik kon mooi Duque voor het eerst bewonderen. Wat een plaatje is het!

Moderator: moderatorteam

Jawel, maar Sofi vond Tux nu oud genoeg om haar eigen reet te redden. Ze had nu natuurlijk ook Duque om op te passen.laeken schreef:Wat gezellig! Leuke hondjes zo samen. Enige herkenning tussen moeder en dochter?
Leuk. Ik was laatst met Tamara wandelen en dan zie je ook echt dat Guus Lanai hallo zegt. Die kent hij. Hij gaat dan heel hard kwispelen en is totaal anders dan in ontmoetingen met vreemde honden. Hij rent op haar af en begroet haar onderdanig. Dat vind ik schattig. Dat honden elkaar ook na een jaar nog kennen.GrethavW schreef:Jawel, maar Sofi vond Tux nu oud genoeg om haar eigen reet te redden. Ze had nu natuurlijk ook Duque om op te passen.laeken schreef:Wat gezellig! Leuke hondjes zo samen. Enige herkenning tussen moeder en dochter?
In april kreeg Izzy nog op haar flikker toen zij en Tux aan het donderjagen waren.
Ja daar moest ik ook zo om lachen. Wat een leuk hondje is het.Floortje schreef:En dan toch er vandoor met die korte pootjes op dat laatste filmpje