Suzanne heeft aangeboden om een gratis fotoshoot te maken van onze honden met het gedoneerde materiaal wat onze vereniging gekregen heeft na het volledig afbranden van ons clubhuis. Dit is een voorproefje maar zo'n gave foto!

Moderator: moderatorteam

Vast en zeker. Ik wacht even op de rest dan zet ik ze ook op fb van onze vereniging en stuur ik ze naar de sponsors!LongFields schreef:Het was zo leuk om te doen, ben nu bezig met de foto's van het pakwerk van alle honden. Die komen straks op mijn FB-pagina te staan, daar zit ook aardig wat van jouw kanjers tussen.
Ik hoop dat jullie sponsors ook blij zijn met de foto's die ik specifiek voor hen heb gemaakt en waar hun materiaal goed zichtbaar op staat.

Ik heb alle tijdLongFields schreef:Ik ben druk bezig maar heb veel foto's gemaakt en wil goed selecteren. Nog ff geduld dus.

Ik wil ze persé online hebben vanavond dus wordt nog even hard zwoegen. Maar ze zijn erg gaaf geworden, vooral door de superleuke honden die ik voor mijn lens had.malinois schreef:Ik heb alle tijdLongFields schreef:Ik ben druk bezig maar heb veel foto's gemaakt en wil goed selecteren. Nog ff geduld dus.
Doe rustig aan, t heeft geen haastLongFields schreef:Ik wil ze persé online hebben vanavond dus wordt nog even hard zwoegen. Maar ze zijn erg gaaf geworden, vooral door de superleuke honden die ik voor mijn lens had.malinois schreef:Ik heb alle tijdLongFields schreef:Ik ben druk bezig maar heb veel foto's gemaakt en wil goed selecteren. Nog ff geduld dus.

https://www.facebook.com/viaSuuSFotografie/Galga's schreef:Gaaf! Waar kunnen we de rest van de foto's vinden?