dat was leuk he

heel even met ze naar het strandje geweest
Moderator: moderatorteam
Dan nog. Soms is het gewoon heel normaal voor een hond dat de oudstgediende heerst. Ben benieuwd. Bas is hier standaard de baas. Over elke bezoekhond en over elke hond die erbij gezet is. Als vanzelf en zonder slag of stoot.S@ndr@ schreef:Nee Boots is gewoon nog reu.. tenminste 1 bal ingedaald en eentje niet
Gelukkig! Ik neem er geen grote hond bij om die reden. Bas dan. Guus is als Boots dus die kan er wel mee omgaan. Bas is veel te kwetsbaar. Echt een hondje dat je heel erg in bescherming moet nemen. Super dunne botjes, fysieke beperkingen in rug en pootjes en een heel klein bekje met hele kleine tanden. Die kan echt niets. Een pup kan haar stukmaken als het pupje 8 weken is. Dus zolang Bas er is komen er kleine galante voorzichtige reutjes. Zodra Bas wegvalt ga ik een grotere hond nemen. Een kruising poolhond of een kruising retriever denk ik. Of die combinatieS@ndr@ schreef:Boots is 10 keer pinniger dan Zillion, en die laatste is gewoon een blij ei zonder ambitie, ik was meer bang voor een geplette Boots ( door lompigheid en onbenul - zo`n kleintje kan ook stuk ) , maar hij bijt echt wel van zich af en zillion lijkt nu ook echt dat besef wel te hebben dat hij voorzichtig moet doen
toen in Baco en DuCain nog had, ook een teckel te logeren gehad ze kwam zag en overwon binnen 10 minutenNanna schreef:Ik heb weleens een ouwe teckelkruising van 13 te logeren die gewoon de baas is over mijn honden hoor. En ze wil best weleens met Csikasz spelen maar altijd onder haar condities.![]()
Mijn honden erkennen haar gezag ook gewoon.
En nee, dat is niet zielig.
Dank je wel en dat is wel altijd de insteek t moet ook leuk zijn voor de honden, ik werk, en ben er soms niet en dan moet t ook goed zijn ..en dat is hetDoyaquba schreef:Prachtig duo! Ze hebben lol samen