Kijk vrouw, zie je ze? Goed kijken hè!

Okee, simsalabim...........
Goed kijken hè: daar gaan zeeeeeeeee, zeg maar dag met je handje

Moderator: moderatorteam

Aaaaaaah, wat ontzettend zoetblondie schreef:Aak zijn oren lagen vandaag in de bench. 1 oor is ongeveer net zo groot als het kitten. Ook gapen af en toe, maar niet veel.
Hij bleef ook rustig liggen toen ze ineens zijn oren ontdekten![]()
Pootjes tikken, voorzichtig likken, dan weer een pootje op zijn schouder tikken en zijn vacht voelen... het is soms te koddig om aan te zien.
Likje oor was ok, maar toen er door de kittens geprobeerd werd om erin te bijten kwam er beweging in de kop en kregen ze zijn grote hoofd weer te zien.
Toen werd er voorzichtig weer aan elkaars neuzen gesnuffeld![]()
Haha, herkenbaar. Lais staat voor de slaapkamerdeur te drentelen als daar nog een restje eten staat. Vrouw laat me even daarin, dan zal ik even de afwas doenblondie schreef:Jol is er voornamelijk op uit om zoveel mogelijk restjes van hapjes van de kittens op te sporen...
Net rende ze naar boven, omdat de kittens beneden waren... en boven staan ook bakjes eten![]()
Ik er als de wiedeweerga erachteraan.. ze moet juist afvallen...
Wat ontzettend gaafblondie schreef:Maar hond voor de bench is dus herkenbaar. Hier staart hij ook niet de hele tijd. En ligt er nu ook niet meer continue bij. Maar zo af en toe laat ik het maar gaan. Kittens lijken er nu niet meer van onder de indruk zo vanuit de bench en ze gaan zelf zijn vacht steeds meer aanraken, spelen met een touw onder zijn toeziend oog, en zijn kwispelende staart is nu al zéér interessant. De geluiden die hij maakt (Aki is een vocale hond in de zin van met geluid gapen, tegen ons kletsen een brommend geluid maken bij het uitrekken etc... leren ze nu ook beter door te observeren en te horen)
Vertel!ranetje schreef:![]()
Bij Claire gaat dat anders
Oooooh
Oh nog zo een, wauw
Ja ze heeft het er maar moeilijk mee. Eén grote oefening in zelfbeheersingJohnny Jones schreef:Ahhh, arme Lais!