Hoera, ik kan ook foto’s plaatsen nu.
Moderator: moderatorteam
Ik weet nog dat ik een keertje een foto voor je geplaatst heb omdat ik Luka wel een keer wilde zien, leuk dat je het nu zelf kan en eindelijk je mooie Luka veel gaat laten zienSterre schreef:Dank je wel. Zo leuk dat ik nu ook foto’s kan plaatsen.
Ja je had mij toen ook heel lief uitgelegd hoe ik ze zelf kon plaatsen. Maar dat was echt een brug te ver voor deze digibeet. Maar dit snapte ik wel. Heb ook een onderschrift gemaakt. Ik vind het echt heel leuk en ga nu natuurlijk vaker foto’s plaatsen.Zamunda schreef:Ik weet nog dat ik een keertje een foto voor je geplaatst heb omdat ik Luka wel een keer wilde zien, leuk dat je het nu zelf kan en eindelijk je mooie Luka veel gaat laten zienSterre schreef:Dank je wel. Zo leuk dat ik nu ook foto’s kan plaatsen.!
Goed zo! Ik vind het echt leuk dat het er nu is. Vind het zelf ook veel makkelijker zo hoor, maar vooral leuk dat er veel mensen zijn die nu wél foto's gaan posten waar ze dat voorheen niet (meer) deden. Leuk hondjes kijkenSterre schreef:Ja je had mij toen ook heel lief uitgelegd hoe ik ze zelf kon plaatsen. Maar dat was echt een brug te ver voor deze digibeet. Maar dit snapte ik wel. Heb ook een onderschrift gemaakt. Ik vind het echt heel leuk en ga nu natuurlijk vaker foto’s plaatsen.