Meteen even proberen...

Edit: gelukt! Superleuk!!
Moderator: moderatorteam
Dankje, ik zat soms zo te klooien met het formaat van foto's van internet! Aangezien jij er verstand van hebt, weet je waarom je bij Edge de link van de afbeelding niet meer kunt vinden zoals dat met Firefox of Explorer wel lukt met rechtsklikken?Bero83 schreef:Via deze mod is dat niet mogelijk, maar je kunt naar https://postimages.org/nl/web gaan en daar de afbeeldings URL invullen. En 640x480 selecteren. Dan moet je nog wel de code weer hier plakken, maar dan is hij wel in het juiste formaatPersistence schreef: Wat een leuke bende zo! Is dat kleintje ook van jou?
Kun je trouwens met deze nieuwe methode ook makkelijker afbeeldingen van internet hierop zetten zonder dat je zelf de IMG tags eromheen moet zetten?
Of alleen afbeeldingen die je al opgeslagen hebt op je pc?

Doen we*Esther schreef:Jaaaaaa, met je mooie bijzondere hond!!Astrid en Indra schreef: Dat is grappig, dan heb ik je afgelopen zondag gezienJij liep net van het parkeerterrein bij de Plankenwambuis richting hei en ik ging net naar de auto met met mijn Pyreneese Berghond.
We liepen allebei tegelijk naar t fietspad om elkaar de ruimte te geven. Echte HF'ers hahaha.
Volgende keer ff praatje maken!
Ik gebruik helaas geen Microsoft Edge, vind het verschrikkelijk programma. Kan ik helaas niets over zeggen dusPersistence schreef:
Dankje, ik zat soms zo te klooien met het formaat van foto's van internet! Aangezien jij er verstand van hebt, weet je waarom je bij Edge de link van de afbeelding niet meer kunt vinden zoals dat met Firefox of Explorer wel lukt met rechtsklikken?
Kun je ineens niet meer anoniem door het levenHabibi schreef:Hahaa, zul je zien dat heel veel hf'ers elkaar onbewust heel regelmatig tegengekomen zijn, maar dat niemand dat van elkaar wist...
Nu ineens met makkelijkere foto-upload wordt alles duidelijk.
Of dat ene pestmens uit het bos dat je wwl kunt schieten, blijkt een hf'er te zijn die je op het forum hartstikke aardig vindt...
Moeten we toch aan de bruine LabAstrid en Indra schreef:Kun je ineens niet meer anoniem door het levenHabibi schreef:Hahaa, zul je zien dat heel veel hf'ers elkaar onbewust heel regelmatig tegengekomen zijn, maar dat niemand dat van elkaar wist...
Of dat ene pestmens uit het bos dat je wwl kunt schieten, blijkt een hf'er te zijn die je op het forum hartstikke aardig vindt...

Er zit niks anders op*Esther schreef:Moeten we toch aan de bruine LabAstrid en Indra schreef:Kun je ineens niet meer anoniem door het levenHabibi schreef:Hahaa, zul je zien dat heel veel hf'ers elkaar onbewust heel regelmatig tegengekomen zijn, maar dat niemand dat van elkaar wist...
Jaa!