Moderator: moderatorteam

Door het terugzetten van de backup zijn mijn andere berichten verdwenen maar ik was inmiddels op haar naam gekomen: Sari! En na jouw reactie daarop heb ik nog gezegd dat ik het destijds zo jammer vond dat je stopte met foto's posten omdat ik jouw stel zo leuk vond (en dan met name die achterlijke bekken van Sari haha, maar ook ze waren ook onwijs leuk met elkaar).Zamunda schreef:Ik vind haar zo leuk! Weet nog wel de fototopics die je jaren geleden had, meestal met gekke bekken van haar, was toen al verliefd op haar. Hoe heet zou ook al weer, Sara?
Jaaaaa de twee malloten bij elkaar zorgen altijd voor veel gekke bekkenZamunda schreef:Door het terugzetten van de backup zijn mijn andere berichten verdwenen maar ik was inmiddels op haar naam gekomen: Sari! En na jouw reactie daarop heb ik nog gezegd dat ik het destijds zo jammer vond dat je stopte met foto's posten omdat ik jouw stel zo leuk vond (en dan met name die achterlijke bekken van Sari haha, maar ook ze waren ook onwijs leuk met elkaar).Zamunda schreef:Ik vind haar zo leuk! Weet nog wel de fototopics die je jaren geleden had, meestal met gekke bekken van haar, was toen al verliefd op haar. Hoe heet zou ook al weer, Sara?