Bloeduitslagen zijn prima aldus de arts, ook geen antistoffen tegen een van de Middellandsezee ziektes. Rode bloedcellen 1 punt in het rood, 58 ipv max. 57. Urine was prima. De uitslagen krijg ik nog per mail.
Helaas geen schildklier erbij gedaan terwijl ik daar wel specifiek om gevraagd had. De da kon niet terugvinden in het verhaal in het dossier dat ik daarnaar gevraagd had maar verwachtte ook eigenlijk niet dat het probleem daar zou zitten omdat haar leverwaardes dan veel slechter zouden moeten zijn.
En nu weet ik het niet meer. Het is geen hond die er dramatisch aan toe is maar echt lekker gaat het ook niet.
Voor nu toch proberen haar conditie wat te verbeteren en kijken of dat lukt, want o.a. omdat dat niet lukte ben ik gaan zoeken. Ze loopt altijd aangelijnd, soms omheind los maar dan snuffelt ze alleen maar op haar dooie gemak. Fietsen...ik ben linkshandig, haar met rechts vasthouden levert ongelukken op. Daarnaast vindt ze achteropkomend verkeer veel te spannend.
Pfff, ik weet t niet meer. Voor nu gaan we het aankijken en haar toch pushen in wat hogere activiteit.
Edit, en eigenlijk ben ik ook gewoon hartstikke pissig. Ik heb zeker aangegeven dat ik de schildklierwaardes ook wilde omdat ik weet dat dat er niet standaard bij zit. Volgens mij heb ik het wel 2x gezegd maar ze is er inderdaad niet op ingegaan. Als ik naar de symptomen van hypothyreoïdie kijk vind ik het juist helemaal niet zo raar om die kant ook te onderzoeken. En ik baal ervan want het had voor Charlie vorige week dan in 1 keer klaar geweest. Nu komen die kosten er ook weer bovenop incl. consult. God ik ben echt enorm pissig. Het is bij die praktijk nu de ene irritatie na de andere.
//cloud.tapatalk.com/s/5efc8a7b688 ... harlie.pdf