o wat leukLothian schreef:Ja toevallig wordt het hier ook een lurcherpupje
Wel echt leuk om het proces eens vanaf ver voor conceptie tot geboorte en alles daarna mee te maken. Ik heb tot nu toe alleen tweedehandsjes gehad.

Moderator: moderatorteam
o wat leukLothian schreef:Ja toevallig wordt het hier ook een lurcherpupje
Wel echt leuk om het proces eens vanaf ver voor conceptie tot geboorte en alles daarna mee te maken. Ik heb tot nu toe alleen tweedehandsjes gehad.
Wat gaaf, al die forumplakkers!Cleva schreef:Lothian schreef:Ja toevallig wordt het hier ook een lurcherpupje
![]()
![]()
Lothian schreef:Ja, of straks krijgt ze maar 2 pups en moeten we er om rellen
Of een poll. Krijgen we eerst een mooie speech waarom zij een pup willen en daarna mogen wij dmv een poll bepalen wie welke pup krijgtLothian schreef:Ja, of straks krijgt ze maar 2 pups en moeten we er om rellen
Maken ze er maar mooi een co-ouderschap vanveertje schreef:Lothian schreef:Ja, of straks krijgt ze maar 2 pups en moeten we er om rellen
Doen jullie dat hier dan, dan krijgen we toch eindelijk een goede rel![]()
Maar leuk hoor dat er al een aantal hier blijven plakken
Tuurlijk zitten er plakkers in Mira! Moet gewoon, anders gaan er veel mensen hier huilen verwacht ikCleva schreef:Nou ja, eerst maar zien of er iets aan Mira is blijven plakken.![]()
Ik denk het wel, hoor maar het is geen stap om over te slaan.
Ik ben wel heel erg blij met de reserveringen die er al zijn. Echte hondenmensen met meerdere honden die het leuk vinden om er iets van te maken
Spreekt me niet direct aan, maar als er een herplaatser langskomt die in het plaatje past zou het gerust kunnen. Ik ga denk ik uiteindelijk toch weer voor een buitenlander hoor, tenzij die naakthond langskomt en ik Hugo zover krijglor1_1984 schreef:Mijn middenslag Keeshond is niet heel klein met haar ong 35cm (toont ook groter vind ik) maar met haar 5,2kg (of was het 5,1kg, erg licht iig) past ze qua formaat bij veel mensen die een kleinere hond zoeken.
Rasstandaard zegt tot 45cm hoogte en tot 12kg, maar dan heb je behoorlijk stevige reuen, de meesten zijn zo'n 6-10kg geloof ik en 35-40cm.
Dus wellicht is zoiets leuk voor bij Halloumi?
Ze zijn wel aardig actief en kunnen flink tetteren maar geef ze een taak, laat ze denkwerk doen of ga er 1-2x per week mee sporten en daarnaast 2x per week een stevige wandeling en daarnaast evt 1-2x per week mee fietsen en op hun altijd actieve gedrag na als ze 'aan' staan zijn ze ook redelijk rustig in huis.
Ikzelf doe/deed 1x per week hondencursus (gehoorzaamheid, detectie en wil nog mantrailing/tracking&trailing, behendigheid etc gaan uitproberen met haar), daarnaast 2-4x daags uitlaten waarvan 2-3x/week een langere ronde en/of in het park uit laten rennen in het omheinde veld (ze kan niet los, met opvoeding hierop van jongs af aan is dat normaal wel mogelijk) en daarnaast speelt ze veel met mijn Shih Tzu, die op het trainen na vrijwel altijd mee gaat.
Haha nou echt hoor, ik weet t niet, dat heeft gewoon een blik. Dat had Bayleigh 2 jaar terug ook. Gewoon dat ze je aankijkt en dat je voelt dat t klopt. Maar misschien is dat vermenselijking hoorNanna schreef:Ja, dat ziet er wel behoorlijk vastbesloten uit
Ja dat draait zo mee, niets verhuizing van zo'n klein ding, nee gewoon vertrouwd en gelijk overal mee naartoeS@ndr@ schreef:Toch heerlijk als je een pup uit een eigen nest kunt houden,
Omdat er iemand kán sneven wordt er een grens getrokken op hoeveel honden je mag hebben? Ik zou m'n moeder smakelijk uitlachenlor1_1984 schreef: Overigens is het andersom ook zo geregeld dat wanneer ik wegval oid zij mijn honden overnemen en aangezien we er 6 hebben bij elkaar wordt me met klem verzocht geen derde, vierde etc hond te nemen.
Eh ja, dat vind ik ook wel wat bijzonder jaSandra&co schreef:Omdat er iemand kán sneven wordt er een grens getrokken op hoeveel honden je mag hebben? Ik zou m'n moeder smakelijk uitlachenlor1_1984 schreef: Overigens is het andersom ook zo geregeld dat wanneer ik wegval oid zij mijn honden overnemen en aangezien we er 6 hebben bij elkaar wordt me met klem verzocht geen derde, vierde etc hond te nemen.
Omdat dat misschien reëel is? Fijn dat je daar niet over na hoeft te denken.alinelaila schreef:Je bent nog hartstikke jong, waarom ben je er zo mee bezig dat het een mogelijkheid kan zijn dat je weg valt?lor1_1984 schreef:
Maar dan moet ik wel een andere oplossing achter de hand hebben want een derde, vierde etc gaat niet mee als ik om wat voor reden dan ook wegval.![]()
Volgens mij ben je een paar jaar ouder dan ik. Als ik een dier er bij neem denk ik over van alles na, maar niet de mogelijkheid dat ik snel dood neer ga vallen.
Jaaa, en ja weer een dame. De naam weet ik al, Pieter nog niet hahaMit schreef:Heel erg leuk Marion! Straks weer op wandel en kampeerpad met 2 gouden dames. Tenminste, in mijn hoofd ga je voor weer een dame.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oh wat leuk!Lothian schreef:Ja toevallig wordt het hier ook een lurcherpupje
Dat idee kreeg ik al bij de foto's die je laatst plaatste. Ik kon me al niet voorstellen dat je haar weer terug zou doen naar de fokker.Jeannettebo schreef:Hier ziet het ernaar uit dat mijn opvanghondje blijft en de pup naar mijn vader gaat. Chessa past perfect bij Layla en Didge en heg is net of ze er al lang bij hoort. Het is een gouden hondje, zo makkelijk en dat mag ik mezelf ook best gunnen eigenlijk. De klik is ook duidelijk.