Nu wil Blacky daar dus niet meer zijn hij blijft piepen.
Normaal wil hij heel graag op balkon.
Hij is echt hoe ouder hoe gekker hij is zo veel veranderd in korte tijd

Ik vind het best sneu.
Moderator: moderatorteam
Dan zou ik echt overwegen om die Cholodin tabletten te proberen. Voor Jol heeft dat hier echt een verbetering gebracht. Zijn gewoon via Medpets te bestellen. Er staat al meer over geschreven hier op het forum.twinkeltje schreef:Ja dat denk ik dus ook hij moet overal lang aan wennen
Toevallig las ik dat vanmorgen inderdaad op het forum ik denk dat ik dat maar eens ga lezen en proberenblondie schreef:Dan zou ik echt overwegen om die Cholodin tabletten te proberen. Voor Jol heeft dat hier echt een verbetering gebracht. Zijn gewoon via Medpets te bestellen. Er staat al meer over geschreven hier op het forum.twinkeltje schreef:Ja dat denk ik dus ook hij moet overal lang aan wennen
Ik duim.twinkeltje schreef:Vandaag zijn we begonnen met cholodin het zal wel een paar weken nodig hebben voor het merkbaar is denk ik, maar ondertussen heeft hij al wel even met een stinkende kluif op balkon gelegen zonder gektedus dat komt wel weer goed maar die cholodin lijkt me toch wel nodig
Ik zag bij Jol verrassend snel verandering.twinkeltje schreef:Vandaag zijn we begonnen met cholodin het zal wel een paar weken nodig hebben voor het merkbaar is denk ik, maar ondertussen heeft hij al wel even met een stinkende kluif op balkon gelegen zonder gektedus dat komt wel weer goed maar die cholodin lijkt me toch wel nodig
Fijn. Maakt het ook nog verschil of jij ook op het balkon zit of niet?twinkeltje schreef:Vandaag zijn we begonnen met cholodin het zal wel een paar weken nodig hebben voor het merkbaar is denk ik, maar ondertussen heeft hij al wel even met een stinkende kluif op balkon gelegen zonder gektedus dat komt wel weer goed maar die cholodin lijkt me toch wel nodig
Oh, mafkeessie. Fijn dat hij toch vooral vrolijk is en ik hoop dat de cholodin nog wat gaat doen.twinkeltje schreef:Ja hij gaat meer te keer als ik er zit in de nieuwe stoel.
Maar het altijd al een apart geval maar ik had al een poosje door dat hij veranderde.
Maar gelukkig is het de meeste tijd nog een vrolijk huppelende kleine boef
twinkeltje schreef:Ik merk wel een verandering, hij laat zich bij de lift aanblaffen door honden waar hij normaal zou terug schelden, hij loopt met een soort neus in de lucht houding door.![]()
Stiekem hoopte ik dat het ook zou werken voor het alleen thuis zijn , maar helaas dat niet