Meet Milly, die zondag (om 03.00 uur al) bij ons kwam, zag en overwon. (en het lijkt alsof ze altijd al hier woonde)

Moderator: moderatorteam

in de moeder leek onder andere iets van terrier in te zitten. Papa is 100% onbekend. Ze lag met broertje, zusje en ma bij iemand in de tuin, die zich niet voor hen interesseerde. Beestjes hadden niet eens beschutting. Maar ja... er kan vanalles in zitten. Is meer een verrassingspakketNanna schreef:Wat een leukerd! Zit er iets van jachtterriër in?
kooi schreef:Haha, dat is het andere uiterste. hoewel? Het kan bedrieglijk zijn.
Yuna op haar tweede dag bij mij: ( en zij was echt een bang hondje)
Maar goed, dat gaat bij jou vast niet gebeuren, want dit is wel érg ontspannen![]()
Heel veel plezier gewenst met dit leuke hondje.
Ja,ik heb nog paar keer geinformeerd. Ik vond het zo sneu. Het gaat op zich wel wat beter, maar ze valt toch nog zo nu en dan terug in haar angst'modus'. Ze heeft nog wel een weg te gaan, maar het is wel duidelijk dat ze tzt niet als enige hond in gezin geplaatst kan worden.Alfilillo schreef:Ahhh, wat leuk voor jullie. Wat een boevenkopje, hahaha!
Heb je nog iets van het andere hondje gehoord? Hopelijk gaat het nu beter met andere honden erbij.