Leuk!Jeannettebo schreef:Thanx, moet ook nog wennen aan het idee . Ik was überhaupt niet op zoek, ook nooit de behoefte als ik herplaatsers of nesten voorbij zie komen. Maar dit moest gewoon zo zijn geloof ik
Dat moet het zeker zo zijn.

Moderator: moderatorteam
Leuk!Jeannettebo schreef:Thanx, moet ook nog wennen aan het idee . Ik was überhaupt niet op zoek, ook nooit de behoefte als ik herplaatsers of nesten voorbij zie komen. Maar dit moest gewoon zo zijn geloof ik
Oh wat leuk!Jeannettebo schreef:Machie schreef:Wat leuk! Wat voor merkje?Jeannettebo schreef:Geheel onverwacht kan ik me hier ook melden.
Deze zomer komt er een puppemeneertje de gelederen versterken
Een rode Cattledog
Wat leuk! Wat is het verhaal?Jeannettebo schreef:Thanx, moet ook nog wennen aan het idee . Ik was überhaupt niet op zoek, ook nooit de behoefte als ik herplaatsers of nesten voorbij zie komen. Maar dit moest gewoon zo zijn geloof ik
geen berghond, maar wel eens aan een Beauceron gedacht?Johnny Jones schreef:Ik wil er wel graag een hond bij, een stabiele grote teef, berghondtype. Hopelijk komt er één door opvang op mijn pad en krijg ik thuis de handen er voor op elkaar.
Wat leuk JeannetteJeannettebo schreef:Ik ben erg gecharmeerd van de reu, al langer zie ik hem voorbij komen op fb en weet dat zijn fokker/ eigenaar zich erg veel met gezondheid bezighoudt.
Reu zelf is ook een reddingshond die ook ingezet wordt. Maar ondertussen alweer 10 jaar oud. Ineens viel het kwartje dat een andere bekende fokker voor mij deze reu ging gebruiken.
Het is niet "een hond" als het een Mirakeltje is.Cleva schreef:Ik weet nog niet of ik er een hond bij krijg maar de kansen zijn vandaag wel enorm toegenomen.
Wat moet een mens met een derde hond vraag ik u beleefd maar moesten we de dag niet plukken?
Gewoon genieten van de gezelligheidCleva schreef:Ik weet nog niet of ik er een hond bij krijg maar de kansen zijn vandaag wel enorm toegenomen.
Wat moet een mens met een derde hond vraag ik u beleefd maar moesten we de dag niet plukken?
Lekker van genieten. Vond mijn roedeltje van 3, eerst 4 reuze gezellig. Voor nu laat ik het uit praktische overwegingen bij 2, maar als er wat op mijn pad komt...Cleva schreef:Ik weet nog niet of ik er een hond bij krijg maar de kansen zijn vandaag wel enorm toegenomen.
Ik heb er 5 en vind het vrij veelNanna schreef:Ik heb ook drie honden en vind het maar weinig.
Machie schreef:Ik heb er 5 en vind het vrij veelNanna schreef:Ik heb ook drie honden en vind het maar weinig.
Ik hoef niet naar mn werk he. Het is heel gemakkelijk om ze tussendoor even te pakken.Machie schreef:Je oudste is dus nog geen 4 jaar en dan 5 honden, knap!
Hier zijn ze bijna 11, 10, 7.5, 3.5 en dan Blekz. Er komt er zeker geen bij voor er 2 niet meer zijn. En ik vind 2 in de sport ook genoeg. Tegen de tijd dat Blekz wedstrijd klaar is, is Csiva wel met pensioen verwacht ik
Jaaaa, leukSandra&co schreef:Het mag eigenlijk geen verrassing heten, maar als alles goed gaat komt hier eind dit jaar een verse lurcher bij
Duh.Sandra&co schreef:Het mag eigenlijk geen verrassing heten, maar als alles goed gaat komt hier eind dit jaar een verse lurcher bij
Sandra&co schreef:Het mag eigenlijk geen verrassing heten, maar als alles goed gaat komt hier eind dit jaar een verse lurcher bij
GohSandra&co schreef:Het mag eigenlijk geen verrassing heten, maar als alles goed gaat komt hier eind dit jaar een verse lurcher bij
Goed zo!Lothian schreef:Het zat helemaal niet in de planning maar soms klopt het zo goed dat een planning niet meer zo interessant is. Dus als alles goed gaat komt er hier eind 2020 ook een pup bijik ben stuiterig en heb nu al zoveel lol van de voorpret.