Verstandig maar wel balen. Natuurlijk kijk je hier naar uit.
Ik hoop dat ze wat later loops wordt en dat het straks gewoon ineens kan
Moderator: moderatorteam
Vroeger dacht ik daar ook zo over, dat werd gezegd door ervaren fokkers dus in die tijd (15 jaar geleden) ging ik daar in mee.Kells schreef:Ik geloof niet dat ik dan nog aan een nest zou beginnen met Mira. Kells kreeg haar eerste nest net voor ze 4 jaar oud werd. Dat was voor mij de maximale leeftijd voor een eerste nest en dat had niet eens zoveel te maken met de eisen van de rv of de rvb. Het welzijn van Kells was voor mij belangrijker. Juffrouw Mier is jouw oogappeltje en ook zonder te fokken kun je van haar genieten. Dat doe ik ook van Aislinn, waar ik niet mee fok.

Haha nou inderdaad, hier belde ook iemand, ze hadden nu wel tijd vanwege 'de corona'. Ehm ja en daarna dan? Ja dan moest ie maar van 8-18 uur alleen kunnen zijn, opvang hadden ze nog niet over nagedacht. Ja bel dan maar als je dat wel weet_Tiny_ schreef:laeken schreef:Denk heel veel mensen. Om even dwars te doengeorges schreef:Met al dat thuiswerken heb ik in elk geval wel zin in een puppyKrijg opeens veel vragen via fb van mensen die NU meteen een pup willen want ze hebben er nu tijd voor.
Nee zo werkt dat niet, ik heb ze niet op de plank liggen.
Niet dan ?_Tiny_ schreef:laeken schreef:Denk heel veel mensen. Om even dwars te doengeorges schreef:Met al dat thuiswerken heb ik in elk geval wel zin in een puppyKrijg opeens veel vragen via fb van mensen die NU meteen een pup willen want ze hebben er nu tijd voor.
Nee zo werkt dat niet, ik heb ze niet op de plank liggen.
Komt allemaal goed. Half het forum is al op voorhand aan je pups verknochtCleva schreef:georges schreef:![]()
![]()
![]()
Wat een verrassing ! Erg fijn nieuws.
Komt die website binnenkort dan wel ein-de-lijk online ?
Ja, daar zal ik me nu over moeten buigen.

Ik ga snel die sluiers zoekenCleva schreef:Crescent schreef:Ahh leuk zeg! Die gelukzalige blik van Mier op die laatste foto.
Ja. Het was een idylle.
De buurvrouw moest er het raam van dichtdoen.